
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz j. angielski na podstawowym poziomie (A2);
- Wykazujesz się kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, potrafisz dobrze obsługiwać komputer;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać;
- Masz dostęp do interenetu kablowego w domu (WiFi nie jest dozwolone).
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z dowolnego miejsca w Polsce;
- Zdobędziesz doświadczenie pracując na międzynarodowym projekcie finansowym;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów, to dla nas standard.
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
- Zapewniamy sprzęt do pracy.