Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

  • Mokotów (Warszawa)
  • Stała
  • Pełny etat
  • 21 dni temu
  • Obsługa klientów i zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki.
  • Realizacja celów związanych z satysfakcją klienta wyznaczonych przez przełożonych.
  • Stosowanie technik sprzedażowych oraz przedstawianie dodatkowych korzyści klientom.
Wymagania
  • Biegła znajomość języka polskiego (C2) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2-C1).
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera.
  • Motywacja do rozwoju zawodowego.
  • Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.
Oferujemy
  • Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów.
  • Prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.
  • Programy promujące zdrowy tryb życia oraz wsparcie psychologiczne.
  • Dostęp do platform szkoleniowych i szerokich możliwości rozwoju.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl