Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
- Mokotów (Warszawa)
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa klientów i zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki.
- Realizacja celów związanych z satysfakcją klienta wyznaczonych przez przełożonych.
- Stosowanie technik sprzedażowych oraz przedstawianie dodatkowych korzyści klientom.
- Biegła znajomość języka polskiego (C2) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2-C1).
- Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku.
- Dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera.
- Motywacja do rozwoju zawodowego.
- Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.
- Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów.
- Prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.
- Programy promujące zdrowy tryb życia oraz wsparcie psychologiczne.
- Dostęp do platform szkoleniowych i szerokich możliwości rozwoju.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .
Praca.pl