Customer service coordinator

SMG-P

  • Świdnica, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 11 dni temu
Naszym klientem jest firma Greenbrier Polska Sp. z o.o., która z innymi spółkami z Rumunii, Słowacji oraz Turcji tworzą Greenbrier Europe z siedzibą w Niderlandach. Greenbrier Europe należy do amerykańskiego koncernu THE GREENBRIER COMPANY, wiodącego producenta wysokiej jakości wagonów kolejowych, specjalizującym się w trwałych i efektywnych rozwiązaniach dla przemysłu kolejowego.Obecnie nasz Klient poszukuje kandydatów na stanowisko:CUSTOMER SERVICE COORDINATORSzukamy osoby, która jest świetnie zorganizowana, komunikatywna i potrafi budować dobre relacje z ludźmi. Nie wymagamy specjalistycznej wiedzy technicznej na temat wagonów – kluczowe jest umiejętne zarządzanie procesem i koordynacja działań.To rola dla osoby, która sprawnie organizuje działania, potrafi utrzymać porządek w dynamicznym środowisku i dba o to, by każdy klient otrzymał skuteczne wsparcie.Kluczowy zadania na tym stanowisku:
  • profesjonalna obsługa klientów firmy na rynku francuskim,
  • współpraca z fabrykami oraz klientami leasingującymi i użytkującymi wagony firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi,
  • koordynacja działań z warsztatami i firmami serwisującymi wagony za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji,
  • dostarczanie informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę,
  • rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz zapewnianie wsparcia technicznego,
  • współpraca z innymi działami w celu utrzymania najwyższego poziomu obsługi klienta,
  • aktualizacja i zarządzanie danymi technicznymi wagonów w systemie,
  • obsługa, monitorowanie oraz analiza zgłoszeń i zapytań klientów,
  • proaktywne proponowanie rozwiązań mających na celu podniesienie jakości obsługi klienta,
  • aktywny udział w rozwoju i optymalizacji procesów operacyjnych,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez empatyczną i rzetelną komunikację z klientami.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces w tej roli:
  • biegła znajomość języka francuskiego, umożliwiająca swobodną komunikację z klientami,
  • dobra znajomość języka angielskiego, do kontaktu wewnątrz firmy,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu długofalowej współpracy,
  • zdolność do efektywnego planowania, organizowania pracy i konsekwentnego dążenia do realizacji założeń,
  • umiejętność analizowania doświadczeń, dostrzegania schematów i przekładania obserwacji na praktyczne rozwiązania,
  • umiejętność wyjaśniania złożonych kwestii w sposób zrozumiały i praktyczny,
  • gotowość do podejmowania nowych wyzwań, szukania usprawnień i proponowania rozwiązań.
Nasz Klient oferuje:
  • możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych firm w Świdnicy działającej na rynku międzynarodowym,
  • stabilne zatrudnienie na pełny etat - bezpośrednie zatrudnienie przez firmę w oparciu o umowę o pracę.
  • atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzenia,
  • hybrydowy model pracy (2 dni z biura i 3 dni praca z domu),
  • duże możliwości ciągłego rozwoju w obrębie jednej firmy, udział w szkoleniach i kursach, merytoryczne wsparcie doświadczonych pracowników,
  • pakiet benefitów (dodatkowe ubezpieczenie medyczne, dofinansowanie do zajęć sportowych),
  • możliwość nauki/doskonalenia języków obcych na kursach firmowych.
Proces rekrutacyjny składa się:
  • rozmowa online z rekruterem z naszej firmy,
  • rozmowa online z HR Dyrektorem Klienta,
  • rozmowa w siedzibie klienta z managerem działu.

SMG-P

Podobne oferty pracy

  • EH&S Specialist

    nVent

    • Dzierżoniów, dolnośląskie
    We’re looking for people who put their innovation to work to advance our success – and their own. Join an organization that ensures a more secure world through connecting and prote…
    • 17 dni temu
  • Technology Designer

    nVent

    • Dzierżoniów, dolnośląskie
    We’re looking for people who put their innovation to work to advance our success – and their own. Join an organization that ensures a more secure world through connecting and prote…
    • 1 miesiąc temu