Customer service coordinator
SMG-P
- Świdnica, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- profesjonalna obsługa klientów firmy na rynku francuskim,
- współpraca z fabrykami oraz klientami leasingującymi i użytkującymi wagony firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi,
- koordynacja działań z warsztatami i firmami serwisującymi wagony za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji,
- dostarczanie informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę,
- rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz zapewnianie wsparcia technicznego,
- współpraca z innymi działami w celu utrzymania najwyższego poziomu obsługi klienta,
- aktualizacja i zarządzanie danymi technicznymi wagonów w systemie,
- obsługa, monitorowanie oraz analiza zgłoszeń i zapytań klientów,
- proaktywne proponowanie rozwiązań mających na celu podniesienie jakości obsługi klienta,
- aktywny udział w rozwoju i optymalizacji procesów operacyjnych,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez empatyczną i rzetelną komunikację z klientami.
- biegła znajomość języka francuskiego, umożliwiająca swobodną komunikację z klientami,
- dobra znajomość języka angielskiego, do kontaktu wewnątrz firmy,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu długofalowej współpracy,
- zdolność do efektywnego planowania, organizowania pracy i konsekwentnego dążenia do realizacji założeń,
- umiejętność analizowania doświadczeń, dostrzegania schematów i przekładania obserwacji na praktyczne rozwiązania,
- umiejętność wyjaśniania złożonych kwestii w sposób zrozumiały i praktyczny,
- gotowość do podejmowania nowych wyzwań, szukania usprawnień i proponowania rozwiązań.
- możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych firm w Świdnicy działającej na rynku międzynarodowym,
- stabilne zatrudnienie na pełny etat - bezpośrednie zatrudnienie przez firmę w oparciu o umowę o pracę.
- atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzenia,
- hybrydowy model pracy (2 dni z biura i 3 dni praca z domu),
- duże możliwości ciągłego rozwoju w obrębie jednej firmy, udział w szkoleniach i kursach, merytoryczne wsparcie doświadczonych pracowników,
- pakiet benefitów (dodatkowe ubezpieczenie medyczne, dofinansowanie do zajęć sportowych),
- możliwość nauki/doskonalenia języków obcych na kursach firmowych.
- rozmowa online z rekruterem z naszej firmy,
- rozmowa online z HR Dyrektorem Klienta,
- rozmowa w siedzibie klienta z managerem działu.