Specjalista ds. sprzedaży usług HR – Agencja Pracy Tymczasowej
Instore Solution Services Polska sp. z o.o.
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych w obszarze usług pracy tymczasowej
- Tworzenie i prezentacja atrakcyjnych ofert handlowych
- Nadzór nad skuteczną realizacją kontraktów handlowych
- Analiza, rozwój i monitorowanie lokalnego rynku pracy
- Budowanie trwałych relacji z Klientami
- Raportowanie wyników pracy i tworzenie analiz na potrzeby Spółki
- Znajomość branży HR oraz specyfiki sprzedaży usług agencji pracy tymczasowej
- Minimum 1-2 lata doświadczenia w sprzedaży usług HR: pracy tymczasowej lub projektów rekrutacyjnych poparte sukcesami
- Łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych i wysoka kultura osobista
- Prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do wyjazdów służbowych
- Umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i analityczne
- Znajomość rynku pracy
- Ukierunkowanie na osiąganie wyników oraz konsekwencja w realizacji założonych celów
- Wysoka motywacja do pracy, ambicja i profesjonalizm w działaniu
- •Pracę w stabilnej firmie z 20-letnim doświadczeniem na rynku pracy tymczasowej w Polsce i za granicą
- Atrakcyjne warunki finansowe i motywacyjny system wynagradzania
- Pracę w twórczym, elastycznym środowisku, gdzie Twoje pomysły się liczą! Jesteśmy zgranym i wspierającym zespołem
- Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i pakietu Multisport
- Niezbędne narzędzia do pracy (auto służbowe, laptop, telefon)
- Możliwość pracy zdalnej
- Imprezy i wyjazdy integracyjne – dla nas to okazja do budowania więzi, wymiany pomysłów i rozwijania pasji wspólnie z zespołem.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Gowork