GŁÓWNY SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACJI
Centralna Baza Ofert Pracy
- Rzeszów, podkarpackie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Obowiązki:1.Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
2.Wsparcie merytoryczne pracowników WDK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz przygotowywanie dokumentacji pod względem formalno-prawnym.
3.Publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań.
4.Prowadzenie korespondencji z oferentami.
5.Udział w pracach komisji przetargowych.
6.Opracowywanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
7.Opisywanie dokumentów księgowych związanych z dokonywaniem zamówień publicznych.
8.Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
9.Sporządzanie planów i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.Wymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:
- Umiejętność stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych
- wyższe (w tym licencjat)
- Wymagane dokumenty:•CV,•zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (do pobrania ze strony internetowej WDK),•kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy (przy rozmowie kwalifikacyjnej).Wymagania kwalifikacyjne i pozostałe informacje dotyczące ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej WDK w Rzeszowie w zakładce oferty pracy.
InfoPraca