Specjalista ds. rozliczeń transportu
LSP Group Sp. z o.o.
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Administrowanie dokumentacją transportowo-spedycyjną
- Monitorowanie kompletności otrzymanych dokumentów transportowych
- Obsługa korespondencji e-mail: faktury, brakujące dokumenty, wezwania do przesyłania dokumentów
- Monitorowanie statusu obrotu paletowego, wystawianie not i faktur paletowych oraz ich korekt
- Rozliczanie zleceń spedycyjnych
- Fakturowanie i rozliczanie zleceń transportowych
- Wystawianie faktur przychodowych
- Rozliczanie i księgowanie faktur kosztowych
- Sprawne prowadzenie obiegu dokumentów między programami SPEED oraz FAKIR, weryfikacja poprawności zaimportowanych dokumentów
- Weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym, opisywanie / segregowanie / obieg faktur oryginalnych
- Przyjmowanie i wystawianie not obciążeniowych
- Monitorowanie płatności i windykacja
- Zakładanie i aktywacja nowych klientów i przewoźników w systemie, weryfikacja dokumentów
- Udzielanie limitów kredytowych i obsługa ubezpieczeń należności
- Kontrola i analiza należności, monitoring terminowych spłat
- Zdalna windykacja należności (m.in. korespondencja wyjaśniająca, wezwania do zapłaty, negocjacje warunków spłat zadłużenia, współpraca z zewn. windykacją)
- Rozliczanie rozrachunków (m.in. uzgadnianie kompensat rozliczeń, wystawienie not odsetkowych, uzgadnianie sald księgowych, potwierdzenia sald)
- Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej
- Administracja dokumentów biurowych, w tym skanowanie dokumentów transportowych
- Opracowywanie raportowanie i analiz
- Wsparcie spedytorów w rozwiązywaniu bieżących problemów w ramach realizowanych przez nich zadań
- Egzekwowanie przestrzegania procedur i instrukcji
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży transportowej, spedycyjnej lub logistycznej.
- Znajomość przepisów prawnych dotyczących transportu, spedycji oraz ubezpieczeń transportowych
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Skrupulatność, dokładność oraz dbałość o szczegóły.
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Zdolność do pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i podejmowania działań.
- Umiejętność pracy w zespole oraz budowania relacji z klientami i partnerami biznesowymi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- Znajomość programów do zarządzania transportem i spedycją, w szczególności SPEED i FAKIR.
- zatrudnienie w stabilnej, nowocześnie zarządzanej firmie stawiającej na jakość i życzliwość w biznesie
- pracę w dynamicznej i przyjaznej organizacji, która stawia na ludzi oraz zgrane i wspierające się zespoły
- korzystne warunki zatrudnienia, w oparciu o umowę o pracę
- kompleksowy program wprowadzający do firmy i różnorodne wyzwania w trakcie pracy
- możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń oraz wewnętrzną ścieżkę awansów
- atrakcyjne wynagrodzenie
- bezpłatny parking dla wszystkich pracowników
- praca w przyjaznym i kreatywnym biurze z Café Klonowa, ogrodem Zen i siłownią
Gowork