
Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Projektów w Contact Center
- Kraków, małopolskie
- Wolontariat
- Pełny etat
- Doświadczenie zawodowe w ramach Contact Center/Działu Obsługi Klienta.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w ramach ról liderskich/koordynatorskich.
- Doświadczenie w wdrażaniu nowych procesów lub produktów w organizacji.
- Umiejętność przygotowania raportów oraz przeprowadzania analizy wskaźników KPI w ramach Contact Center.
- Doświadczenie w prowadzeniu spotkań z partnerami biznesowymi.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Komunikatywność, otwartość na zmianę oraz proaktywne podejście.
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)