Specjalista ds. Obsługi Klienta
Auto Forum
- Płock, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Telefoniczna Obsługa Klientów (połączenia przychodzące oraz wychodzące)
- Obsługa Klientów oraz kontaktów pochodzących z e-mail, formularzy kontaktowych, kampanii marketingowe
- Bieżące odpowiadanie na zapytania Klientów, prowadzenie bazy danych, obsługa systemów
- Proaktywne kontakty z Klientami w ramach określonych kampanii wychodzących wszystkich marek z Grupy Auto Forum
- Kontakt posprzedażny z w celu badania satysfakcji Klientów
- Umawianie Klientów na naprawy serwisowe
- Regularne raportowanie własnych działań
- Doskonałe umiejętność komunikacyjne, organizacyjne i administracyjne
- Dobra dykcja i „uśmiech” w głosie
- Motywacja i determinacja w osiągnięciu wyznaczonych celów
- Samodzielność i systematyczność w działaniu
- Umiejętność w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem
- Znajomość pakietu MS Office
- Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji - u lidera na płockim rynku motoryzacyjnym;
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia- umowa o pracę;
- Pakiet Medyczny finansowany przez Pracodawcę;
- Możliwość dołączenie do ubezpieczenia grupowego.
- Dofinansowanie do karty MultiSport
Gowork