Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

  • Gdańsk, pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
  • Obsługa procesu płatności, w tym obliczenia zysków i uzgadnianie danych finansowych.
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (co najmniej B2),
  • Zainteresowanie technologią i szybkie przyswajanie nowych informacji,
  • Doświadczenie w uzgadnianiu danych księgowych,
  • Zaawansowana umiejętność obsługi komputera,
  • Analiza numeryczna i logiczne myślenie,
  • Precyzja i dbałość o szczegóły,
  • Profesjonalizm w pisaniu e-maili,
  • Dyskrecja w obchodzeniu się z informacjami poufnymi,
  • Skuteczność w dotrzymywaniu terminów,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Silne zdolności w budowaniu relacji z klientami.
Oferujemy
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń (m.in. opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta multisportowa),
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Prace zmianową od 01:00 do 09:00.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl