Sekretarka/Sekretarz kancelarii prawnej

ShiftME

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 27 dni temu
Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Sekretarka/Sekretarz. Praca w nowoczesnej kancelarii w centrum Warszawy - idealna dla osób z doświadczeniem administracyjnym, które cenią sobie dobrą organizację i stabilne warunki współpracy.Zakres obowiązków:
  • Wsparcie organizacyjne kancelarii
  • Odbieranie i obsługa połączeń telefonicznych
  • Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra organizacja pracy i komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Gotowość do pracy w godzinach 9:00-17:00
Co oferujemy
  • Pracę od zaraz
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie (do 31sierpnia 2025r)
  • Pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00-17:00
  • Okres próbny z możliwością przedłużenia
  • Płatne nadgodziny (x2)
  • Pracę w nowoczesnej kancelarii w centrum Warszawy

ShiftME

Podobne oferty pracy

  • Pracownik biurowy w kancelarii - Warszawa

    Golden Serwis Sp. z o. o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Golden Serwis to agencja pracy tymczasowej z Warszawy, która od 2007 roku pośredniczy pomiędzy pracodawcami a pracownikami. Jej priorytetem jest zapewnienie partnerom kompleksowych…
    • 10 dni temu
  • Sekretarka w kancelarii prawnej/ dof. wynagr. 50+

    • Warszawa, mazowieckie
    Opis wymagań: sprawna i szybka obsługa komputera, logiczne myslenie Wykształcenie: konieczne średnie zawodowe 4-letnie- Język: polski Dane Pracodawcy Dane dostępne u pośredn…
    • 2 dni temu
  • Sekretarka Kancelarii Radcy Prawnego

    URSA

    • Bielany (Warszawa)
    • Bielany, mazowieckie
    Kancelaria Radcy Prawnego poszukuje osoby na stanowisko Sekretarka. Oczekiwania: doświadczenie w pracy w biurze umiejętność obsługi sprzętu biurowego i programu Worda i Excela…
    • 5 dni temu