
Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka Contact Center
- Katowice, śląskie
- Stała
- Pełny etat
Zadania:
- Zdalna obsługa klienta - obsługa połączeń przychodzących
- Wsparcie i edukowanie klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej
- Udzielanie kompleksowych i rzetelnych informacji na temat oferowanych produktów i usług
- Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów
- Pierwsze doświadczenie związane z obsługą klienta (mile widziane w bankowości)
- Wykształcenie min. średnie z maturą
- Łatwość w budowaniu relacji i otwartość na pracę zespołową
- Życzliwość i empatia w rozmowach z Klientami
- Odpowiedzialność, samodzielność i konsekwencja w działaniu
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z perspektywą długofalowej współpracy
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca na pełen etat w systemie zmianowym
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Zgodnie z obowiązującym prawem nie pobieramy opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Jobs.pl