starszy inspektor
- Szczecin, zachodniopomorskie
- Stała
- Pełny etat
- Prowadzi wpisy do książek obiektów budowlanych administrowanych przez Wydział zgodnie z Prawem Budowlanym, zgodnie z wykonanymi pracami, w celu kontroli prac oraz przeglądów budowli hydrotechnicznych.
- Prowadzi obsługę kancelaryjną Wydziału, w celu usprawnienia organizacji pracy Wydziału w tym: rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie pism na potrzeby Wydziału, przesyłanie poczty e-mailowej wewnątrz komórek Urzędu i na zewnątrz.
- Przyjmuje dokumentację techniczną obiektów hydrotechnicznych z komórek Urzędu Morskiego na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego w celu usprawnienia organizacji pracy Wydziału.
- Sprawdza wnioski przetargowe pod kątem zgodności z Prawem Zamówień Publicznych oraz Zarządzeniami Dyrektora Urzędu, w celu prawidłowego przebiegu postępowania przetargowego.
- Przygotowuje i przekazuje dokumentację techniczną budowli hydrotechnicznych będących w administracji Wydziału do Archiwum Zakładowego w celu udostępnienia dokumentacji potrzebującym komórkom organizacyjnym Urzędu.
- Prowadzi rejestr faktur i przekazuje je do Wydziału Finansowo-Księgowego w celu rozliczenia z Wydziałem Finansowo-Księgowym.
- Prowadzi zbiorczą sprawozdawczość finansową na podstawie materiałów przygotowanych przez pracowników Wydziału, w celu usprawnienia organizacji pracy Wydziału.
- Zaopatruje pracowników Wydziału w materiały biurowe, kancelaryjne, druki, pieczątki w celu usprawnienia organizacji pracy Wydziału.
- Rejestruje, przechowuje i zabezpiecza dokumentację obiektów hydrotechnicznych w celu odpowiedniego ich utrzymania.
- Wysiłek fizyczny, praca w ruchu, wąskie przejścia, kręte schody, wysokie progi;
- Praca w terenie;
- Sporadyczne krajowe wyjazdy służbowe;
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Brak podjazdów,
- Wejście schodami;
- Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
- WYNAGRODZENIE ZASADNICZE - 6 800,00 ZŁ. BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.
w obszarze administracji publicznej.pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość Prawa Budowlanego
- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- Znajomość Prawa Zamówień Publicznych
- Znajomość obsługi sprzętu biurowego
- Obsługa komputera (MS Office)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać na adres:Urząd Morski w Szczecinie
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecinlub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu I piętro, pokój 130
InfoPraca