Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbając o każdy szczegół
- Podejmowanie działań mających na celu podnoszenie jakości obsługi
- Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, z uśmiechem i empatią
- Budowanie długofalowych relacji z klientami, opartych na zaufaniu i zrozumieniu
- Dosprzedaż nowoczesnych rozwiązań z obszaru Employer Brandingu
- Organizacja szkoleń i webinarów dla firm
- Doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientem
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie
- Umiejętność planowania i organizowania swojej pracy
- Umiejętność pracy pod presją, z zachowaniem spokoju i profesjonalizmu
- Kreatywne podejście do wykonywanych zadań, z otwartością na nowe pomysły
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, która ceni swoich pracowników
- Pracę w nowoczesnym biurze na Wilanowie, z dostępem do najnowszych technologii
- Szkolenie wdrożeniowe i stałe wsparcie zespołu, abyś mógł/mogła rozwijać swoje umiejętności
- Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy, który docenia Twoje osiągnięcia
- Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Pracę w systemie Hybrydowym
- Twoje doświadczenie w sprzedaży i kreatywność będzie dodatkowym atutem :)
Gowork