Archiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej / prowadzenie składnicy akt
- Praga Południe (Warszawa)
- Stała
- Pełny etat
W DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M. ST. WARSZAWYogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędniczeArchiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej /prowadzenie składnicy akt - 1 etat / Rekrutacja 41GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU
- Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym:
- prowadzenie zakładowej składnicy akt;
- informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w szczególności o prawidłowym klasyfikowaniu dokumentacji;
- przyjmowanie dokumentacji niearchiwalnej z komórek;
- udostępnianie dokumentacji niearchiwalnej;
- monitorowanie zmian w przepisach dotyczących archiwizacji;
- udzielanie wyjaśnień i zaleceń z zakresu archiwizacji pracownikom innych komórek;
- przygotowywanie dokumentacji do brakowania oraz występowanie do Archiwum Państwowego o zgodę na brakowanie;
- monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątem zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej zalania.
- Obsługa portalu sprawozdawczego GUS, w tym:
- nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom portalu sprawozdawczego GUS;
- przypisywanie użytkownikom sprawozdań w portalu sprawozdawczym GUS;
- monitorowanie terminowości wykonywania sprawozdań oraz informowanie użytkowników o obowiązkach sprawozdawczych.
Stanowisko pracy: bezpieczne, zgodne z normami BHP, praca przy monitorze ekranowym.OFERUJEMY
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy,
- pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport,
- możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy,
- terminowość wypłaty wynagrodzenia.
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 3-letni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- minimum roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/składnicy akt,
- preferowane wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, lub ukończony kurs/szkolenie kancelaryjno - archiwalny,
- znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych (szczególnie instrukcji kancelaryjnej i instrukcji
- samodzielność, sumienność i dobra organizacja czasu pracy,
- systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność współpracy,
- terminowość w realizacji wyznaczonych zadań.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
- skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
- skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy,
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko;
Praca.pl