Archiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej / prowadzenie składnicy akt

  • Praga Południe (Warszawa)
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
SPOSÓB APLIKOWANIA NA TĘ OFERTĘDokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/pracaOferta jest ważna do 30 września 2025 roku.DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
W DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M. ST. WARSZAWYogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędniczeArchiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej /prowadzenie składnicy akt - 1 etat / Rekrutacja 41GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU
  • Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym:
  • prowadzenie zakładowej składnicy akt;
  • informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w szczególności o prawidłowym klasyfikowaniu dokumentacji;
  • przyjmowanie dokumentacji niearchiwalnej z komórek;
  • udostępnianie dokumentacji niearchiwalnej;
  • monitorowanie zmian w przepisach dotyczących archiwizacji;
  • udzielanie wyjaśnień i zaleceń z zakresu archiwizacji pracownikom innych komórek;
  • przygotowywanie dokumentacji do brakowania oraz występowanie do Archiwum Państwowego o zgodę na brakowanie;
  • monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątem zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej zalania.
  • Obsługa portalu sprawozdawczego GUS, w tym:
  • nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom portalu sprawozdawczego GUS;
  • przypisywanie użytkownikom sprawozdań w portalu sprawozdawczym GUS;
  • monitorowanie terminowości wykonywania sprawozdań oraz informowanie użytkowników o obowiązkach sprawozdawczych.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKUMiejsce pracy: jednostka organizacyjna na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy. Budynki Zakładu nie są dostosowane dla osób niedowidzących i niewidzących oraz z niepełnosprawnością ruchową, poruszających się na wózku. Budynki nie są wyposażone w podjazdy dla wózków.
Stanowisko pracy: bezpieczne, zgodne z normami BHP, praca przy monitorze ekranowym.OFERUJEMY
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy,
  • pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport,
  • możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy,
  • terminowość wypłaty wynagrodzenia.
WYMAGANIA FORMALNE
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 3-letni staż pracy,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA KONIECZNE
  • minimum roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/składnicy akt,
  • preferowane wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, lub ukończony kurs/szkolenie kancelaryjno - archiwalny,
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych (szczególnie instrukcji kancelaryjnej i instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r.).WYMAGANIA DODATKOWE
  • samodzielność, sumienność i dobra organizacja czasu pracy,
  • systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność współpracy,
  • terminowość w realizacji wyznaczonych zadań.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCHW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
  • skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
  • skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy,
  • oświadczenie o:
  • posiadanym obywatelstwie,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko;
odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. * skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJIAnaliza dokumentów i rozmowa kwalifikacyjna.

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    JOBS LINK

    • Warszawa, mazowieckie
    • 5 700 PLN miesięcznie
    JOBS LINK - Łączymy właściwych ludzi z odpowiednimi miejscami pracy. Dla pracodawców: Oferujemy elastyczne i dopasowane rozwiązania rekrutacyjne, które pomagają szybko reagować…
    • 8 dni temu
  • Specjalista ds. Płac

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 15 dni temu