Partner Multiagencji Ubezpieczeniowej
Insur Invest Sp. z o.o.
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Profesjonalna obsługa klientów i realizacja ich potrzeb ubezpieczeniowych
- Realizowanie samodzielnie określonych celów sprzedażowych
- Rozwijanie portfela ubezpieczeń
- Idealny kandydat to osoba otwarta, pomysłowa, lubiąca kontakt z innymi ludźmi i łatwo nawiązująca z nimi rozmowę. Ponieważ na początku kariery jest to często samodzielne stanowisko cenimy dobrą organizację pracy, dyscyplinę oraz wytrwałość w realizacji codziennych zadań
- Zwracamy również dużą uwagę na kwestie dot. chęci danej osoby do dalszego rozwoju zarówno pod względem merytorycznym jak i nabywania kompetencji miękkich
- Gotowość do podjęcia współpracy w oparciu o umowę B2B – własna działalność gospodarcza (doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej nie jest wymagane
- Brak wkładu własnego
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Niekaralność
- Doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta (w tym również spoza branży ubezpieczeniowej)
- Mile widziane
- Znajomość branży ubezpieczeniowej
- UNIKATOWY Program Wdrożeniowy „OtwarTY na Sukces!” w którym Nowi Partnerzy Multiagencji Ubezpieczeniowej mogą liczyć na INTENSYWNY i SKUTECZNY plan wdrożeniowy i pakiet DEDYKOWANYCH szkoleń przygotowujących Cię do Profesjonalnej Działalności w INSUR INVEST
- ATRAKCYJNE warunki prowizyjne - najwyższy poziom prowizyjny GWARANTOWANY PRZEZ OKRES 2 LAT
- SWOBODA działania – sprzedawaj mobilnie i oferuj ubezpieczenia w całej Polsce (online) lub prowadź własny punkt stacjonarny – WYBÓR należy do Ciebie
- BRAK planów sprzedażowych
- WOLNOŚĆ od opłat franczyzowych
- MOŻLIWOŚĆ oferowania produktów blisko 40 Towarzystw Ubezpieczeniowych majątkowych i na życie
- DOSTĘP do innowacyjnej porównywarki (oferty kilkunastu TU w KILKA SEKUND)
- NARZĘDZIA ułatwiające Twoją pracę - USPRAWNIAJĄCY Twoje codzienne zadania i podnoszący EFEKTYWNOŚĆ system CRM InTrust
- Aplikacja Mobilna INSUROMAT - obsługa klientów online, Aplikacja Mobilna umożliwia zdobywanie nowych klientów
- WSPARCIE, OPIEKA i MENTORING - w każdej chwili możesz zadzwonić do swojego DEDYKOWANEGO Opiekuna w Centrali i porozmawiać bezpośrednio z Dyrektorem
Aplikuj.pl