Pracownik biurowy

  • Konin, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 5 dni temu
  • realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami),
  • współtworzenie i wdrażanie wydarzeń oraz akcji marketingowych we współpracy z działem reklamy,
  • optymalizacja funkcjonowania centrum zorientowana na klienta,
  • organizacja wyposażenia centrum (zakupy centralne, zarządzanie umowami),
  • pełnienie funkcji łącznika między działami,
  • komercjalizacja powierzchni promocyjnych.
Wymagania
  • wykształcenie ekonomiczne,
  • mile widziane doświadczenie w administracji,
  • umiejętności organizacyjne, dokładność i rzetelność,
  • umiejętność komunikacji i pracy zespołowej,
  • dobra znajomość języka niemieckiego (mowa i pismo),
  • dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
  • gotowość do wdrożenia w centrali w Niemczech.
Oferujemy
  • Możliwość udziału w ciekawych projektach i wydarzeniach branżowych,
  • Wdrożenie onboardingowe i możliwości rozwoju,
  • Pracę w innowacyjnej, inspirującej siedzibie,
  • Wsparcie rodzinnego, dynamicznego zespołu z możliwością szybkiego podejmowania decyzji,
  • Premie oraz benefity zdrowotne,
  • Program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl