
KIEROWNIK SERWISU (K/M)
- Zielona Góra, lubuskie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzanie Zespołem i koordynacja pracy grup serwisowych
- Planowanie oraz organizowanie działań serwisowych
- Nadzór nad prawidłowym tokiem napraw i konserwacji
- Tworzenie oraz bieżąca aktualizacja harmonogramu usług serwisowych
- Monitorowanie terminowości oraz jakości świadczonych usług
- Rozliczanie prac serwisowych
- Rozliczanie czasu pracy pracowników serwisu
- Kontakt z klientami
- Współpraca z dostawcami i partnerami biznesowymi
- Koordynacja działań z działem technicznym i handlowym
- Sporządzanie raportów i analiz dotyczących efektywności serwisu
- Zapewnienie bezpieczeństwa i przestrzeganie standardów pracy
- Rozwiązywanie konfliktów oraz motywowanie zespołu
- Realizacja celów finansowych i operacyjnych Firmy w zakresie serwisu
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży serwisowej
- Swobodna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość procesów i procedur serwisowych
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznych
- Umiejętność obsługi programów komputerowych służących do zarządzania serwisem
- Umiejętność prowadzenia przeglądów serwisowych oraz raportowania ich wyników
- Gotowość do podjęcia decyzji na wysokim poziomie odpowiedzialności
- Wykształcenie techniczne mile widziane
- Znajomość i wiedza specjalistyczna w branży silników i maszyn mile widziane
- Dobra organizacja pracy własnej i planowania zadań oraz umiejętność zarządzania zespołem
- Kompetencje handlowe, gotowość do pozyskiwania klientów zewnętrznych
- Łatwość w przyswajaniu wiedzy
- Komunikatywność
- Odporność na stres
- Systematyczność, skrupulatność, dokładność
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Możliwość rozwoju
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Gowork