kierownik kancelarii tajnej
- Ostróda, warmińsko-mazurskie
- Stała
- Pełny etat
- przyjmuje, rejestruje, przechowuje, wydaje, udostępnia i wysyła dokumenty zawierające informacje niejawne
- opracowuje decyzje Komendanta Powiatowego Policji w Ostródzie z klauzulą niejawności
- przeprowadza okresową kontrolę stanu dokumentów niejawnych, które znajdują się w kancelarii tajnej
- przygotowuje dokumenty niejawne znajdujące się w kancelarii tajnej w celu przekazywania do archiwum lub składnicy akt
- organizuje i koordynuje pracę kancelarii tajnej oraz planuje i realizuje zadania
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaWymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie ekonomiczne, administracjadoświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowegopozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość pracy na komputerze
- umiejętność pracy własnej
- zgoda na postępowanie sprawdzające
- znajomość i umiejętność interpretacji przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie ul. Handlowa 6, 14-100 Ostróda
InfoPraca