Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Adecco

  • Warszawa, mazowieckie
  • 46,00 PLN za godzinę
  • Stała
  • Pełny etat
  • 6 dni temu
linkOpis klienta:Adecco, dla swojego Klienta - Foundever, jednego z wiodących przedsiębiorstw w branży outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki - poszukuje osób na stanowisko: Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim.Profil kandydata:Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1,
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (A2),
  • Wysoka kultura osobista i nastawienie proklienckie,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność sprawnej obsługi komputera,
  • Motywacja do pracy i chęć rozwoju zawodowego.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w stabilnej, międzynarodowej organizacji,
  • Stawka: 46zł/h brutto
  • Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce,
  • Atrakcyjne benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów,
  • Dodatkowe świadczenia - m.in. prezenty świąteczne dla dzieci pracowników, programy promujące zdrowy styl życia,
  • Rozwój zawodowy - 92% kadry managerskiej rozpoczęło pracę w Foundever jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta,
  • Dostęp do wewnętrznych platform szkoleniowych i realne możliwości awansu,
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Nie zwlekaj! Aplikuj już dziś poprzez Adecco i rozpocznij karierę u naszego Klienta - Foundever!Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco.Zakres odpowiedzialności:Zakres obowiązków:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami,
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów,
  • Zaangażowane i empatyczne podejście do problemów klienta oraz poszukiwanie najlepszych rozwiązań.

Adecco