Pracownik Recepcji - pół etatu
HRBC Group
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Niepełny etat
- Obsługa gości oraz klientów, udzielanie informacji o obiekcie, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące usług lub produktów oferowanych przez firmę.
- Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji telefonicznych.
- Obsługa poczty i korespondencji: odbieranie, sortowanie i rozprowadzanie korespondencji, nadawanie przesyłek, obsługa kurierska.
- Obsługa systemów: rejestrowanie faktur, umów oraz innych dokumentów, tworzenie oraz aktualizowanie raportów.
- Obsługa spotkań konferencyjnych: rezerwacja oraz przygotowanie sal, obsługa gości, przygotowanie materiałów marketingowych.
- Zarządzanie informacjami: aktualizacja wewnętrznych baz, awizacje parkingowe, zgłaszanie usterek, utrzymywanie porządku w przestrzeni recepcji.
- Wsparcie administracyjne: pomoc w przygotowywaniu dokumentów, archiwizacja, obsługa biurowa, wsparcie dla innych działów firmy.
- Rozwiązywanie problemów: reagowanie na skargi i reklamacje, rozwiązywanie problemów klientów, udzielanie pomocy w sytuacjach awaryjnych.
- Zamawianie materiałów spożywczych, biurowych, gospodarczych, eksploatacyjnych, dbanie o wizualny wygląd biura
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pół etatu
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, prywatne ubezpieczenie, kartę sportową
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy
- Pracę na samodzielnym stanowisku umożliwiającym rozwój zawodowy
- Podsiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Jesteś komunikatywną i energiczną osobą, która reprezentuje proaktywną postawę
- Posiadasz wysoką kulturę osobistą
- Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i dokładną
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
InfoPraca