Specjalista ds. zarządzania dokumentacją
Polimex Mostostal
- Rybnik, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- nadzór nad Archiwum budowy, w tym aktualizowanie wersji papierowych dokumentacji projektowej znajdujących się w Archiwum,
- nadzór nad terminowością dostarczania dokumentacji zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji budowy oraz współpraca w tym zakresie z biurami projektowymi, podwykonawcami robót budowlanych oraz z zespołem budowy,
- bieżąca kontrola poprawności formalnej przekazywanej dokumentacji projektowej w wersji papierowej,
- prowadzenie i obsługa rejestrów dotyczących zarządzania dokumentacją projektu w ramach Archiwum budowy oraz wynikających z powierzonych zadań,
- obsługa systemów informatycznych działających w ramach projektu w zakresie dokumentacji - dodawanie, ściąganie, aktualizacja, raportowanie.
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przy realizacji projektów budowlano-montażowych,
- dobra znajomość środowiska MS Office, znajomość AutoCAD i MS Project będzie dodatkowym atutem,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się w ramach projektu.
- stabilną pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- ciekawe wyzwania realizacyjne i dużą samodzielność w działaniach,
- dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych , szkoleń i uprawnień,
- pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, ZFŚS, program rekomendacji pracowników).