PODINSPEKTOR W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY ŚWILCZA
Centralna Baza Ofert Pracy
- Świlcza, podkarpackie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Obowiązki:a)terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych jednostek obsługiwanych ,
b) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
operacji gospodarczych i finansowych oraz ich dekretację,
c) sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych, zestawień , analiz finansowych, GUS- w zakresie danych płacowych ;
d) sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, dochodów do organu prowadzącego ,
e) sporządzanie list płac jednostek obsługiwanych oraz obsługa programu Płatnik, e-PFRON2,
f) nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych,
g) przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków,
h) przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych we współpracy z głównym księgowym,
i) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
j) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo- księgowych ,Wymagania:Wymagania konieczne:Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
- Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następującewymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe magisterskie,2) min. 6- letni staż pracy,3) obywatelstwo polskie,4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z prawpublicznych,6) nieposzlakowana opinia,7) odpowiedni stan zdrowia , pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,8) znajomość przepisów prawa oświatowego.2. Preferowane kwalifikacje dodatkowe:1) ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont, klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;2) wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub administracji;3) min. 1- roczny staż w jednostkach sektora budżetowego;4) znajomość zagadnień płacowych i kadrowych;5) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości samorządowych jednostek budżetowych;6) znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;7) znajomość przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;8) znajomość przepisów wykonawczych do w/w ustaw,9) umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), ze szczególnym uwzględnieniem programu arkusza kalkulacyjnego MS Office Excel,1 0)znajomość programów finansowych, kadrowo-płacowych, rozliczeniowych -preferowana znajomość programów firmy Vulcan, programu Płatnik, e-PFRON2,11 )umiejętność analizy i syntezy informacji,12)umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,13)poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,14)rzetelność, dokładność, terminowość,15)obsługa urządzeń biurowych.Warunki pracy:a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 40 godzinny tygodniowy czas pracy,b) zatrudnienie w ramach umowy o pracę, na czas określony do 6 miesięcy,z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony,c) pakiet socjalny,d) praca na miejscu w Centrum Usług Wspólnych, Świlcza 164,e) praca biurowa z wykorzystaniem komputera
InfoPraca