starszy inspektor weterynaryjny
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Konin, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
z niepełnosprawnościamiLiczba stanowisk1Wymiar etatu1Statusnabór w tokuMiejsce pracyKonin
ul. Kościuszki 37 BWażne do30 kwietnia
2024 r.Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
- przeprowadza kontrole podmiotów zajmujących się: pozyskiwaniem mleka, pozyskiwaniem jaj konsumpcyjnych, składowaniem oraz transportem środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, sprzedażą bezpośrednią środków spożywczych, skupem zwierząt łownych, produkcją i sprzedażą rolniczego handlu detalicznego środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego,
- przeprowadza kontrole podmiotów prowadzących ubój, rozbiór oraz przetwórstwo mięsa oraz przetwórstwo mleka, ryb,
- kontroluje występowanie substancji niedozwolonych i pozostałości w produktach pochodzenia zwierzęcego,
- prowadzi postępowania administracyjne, sporządza dokumentację i sprawozdawczości w zakresie działań zespołu ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- Biegła obsługa pakietu Office
- Prawo jazdy kat. B
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Ukończone szkolenia oraz specjalizacje w zakresie administracji i epizootiologii weterynaryjnej, higieny zwierząt rzeźnych i mięsa, bezpieczeństwa żywności
- Znajomość przepisów prawa weterynaryjnego i administracyjnego
- Umiejętność organizacji pracy i podejmowania decyzji
- Kultura pracy i kultura osobista
- Znajomość języka obcego: preferowany angielski w stopniu komunikatywnym
- Znajomość obsługi specjalistycznych programów informatycznych (TRACES, RASFF)
- Miejsce do odświeżenia się
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dla osób zamiejscowych pomoc w wynajęciu mieszkania
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- kopia prawa jazdy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
ul. Kościuszki 37 B
62-500 KoninZapraszamy również do kontaktu telefonicznego:632429573lub mailowego na adres: piwkonin@wiw.poznan.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
- Administrator danych i kontakt do niego: Roman Krej tel.632429573
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Tomasz Buciak tel.632429573
- Cel przetwarzania danych:
- Okres przechowywania danych:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: