Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XII w Katowicach w Departamencie Ko
Narodowy Fundusz Zdrowia
- Katowice, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- udział w opracowywaniu projektu programu kontroli;
- przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, programem kontroli;
- dokonywanie ustaleń stanu faktycznego w zakresie objętym przedmiotem kontroli w sposób obiektywny i rzetelny oraz na podstawie dowodów zebranych w toku wykonywania czynności;
- współpraca z kontrolerami, kierownikiem zespołu kontrolującego, Kierownikiem Działu Realizacji Kontroli oraz Naczelnikiem Terenowego Wydziału Kontroli XII w Katowicach;
- sporządzanie wymaganych dokumentów z przeprowadzonej kontroli;
- wykonywanie innych czynności — w szczególności badanie i ocena dokumentacji medycznej;
- prowadzenie czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146).
- wykształcenie: wyższe medyczne – pielęgniarki, fizjoterapeuci;
- minimum 3 lata pracy zawodowej na stanowisko specjalisty;
- minimum 4 lata pracy zawodowej na stanowisko starszego specjalisty;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), w szczególności przepisów Działu IIIA Kontrola.
- posiadanie wiedzy i umiejętności specjalistycznych;
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
- działanie zgodnie z etyką zawodową;
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office.
Gowork