
Specjalista ds. BHP
- mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Wykonywanie obowiązków służby BHP zgodnie rozporządzeniem Rady Ministrów z 2 września 1997 roku w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP
- Przygotowywanie niezbędnych pomocy i materiałów dydaktycznych
- Opracowanie i prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń
- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji w zakresie BHP w spółce
- wykształcenie wyższe lub podyplomowe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- znajomość przepisów BHP i ochrony ppoż. i umiejętności zastosowania ich w praktyce
- przygotowania dydaktycznego i predyspozycji do prowadzenia szkoleń w zakresie BHP
- min. 3 lata doświadczenia w pracy w służbie BHP - mile widziane doświadczenie w zakładzie produkcyjnym
- prawo jazdy kat. B
- gotowość do wyjazdów służbowych
- Pracę w profesjonalnym środowisku w firmie posiadającej stabilną pozycję na rynku,
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie.