
Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Zapewnienie obsługi klienta francuskojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu
- Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych
- Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem
- Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby
- Kontakt z klientem francuskojęzycznym
- Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac
- Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego (min. B2)
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta bądź wsparcia IT (np. Service Desk, IT Support, Helpdesk)
- Dobra organizacja pracy
- Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
- Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole
- Zainteresowanie pracą w branży IT
- Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami
- Zdolność do szybkiego dostosowywania się do dynamicznego środowiska pracy
- Pracę stacjonarną w dogodnie zlokalizowanym biurze w Krakowie przez pierwsze 3 miesiące zatrudnienia, potem pracę hybrydową
- Biznesowe godziny pracy
- Korzystne warunki zatrudnienia wzbogacone o bonus roczny (zależny od wyników) i dodatki
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z pracodawcą
- Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz lub w kolejnych miesiącach
- Kompleksowe wdrożenie pod okiem trenera i doświadczonych kolegów
- Szansę na wykorzystywanie języka francuskiego i angielskiego dzięki codziennej pracy przy obsłudze klientów francusko- i anglojęzycznych
- Globalne i lokalne programy, konkursy uznaniowe
- Benefity: Prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus roczny (zależny od wyników), dostęp do Employee Assistance Programme, dostęp do platformy e-learningowej Udemy
InfoPraca