Specjalista ds. administracyjnych oraz obsługi recepcji
ZF
- Częstochowa, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Wsparcie w obszarze zakupów dla całego Centrum inżynieryjnego i Funkcji Globalnych;
- Współpraca z działem zakupów, finansów i innymi jednostkami w celu zapewnienia efektywnego procesu zakupowego dla Centrum Inżynieryjnego i Funkcji Globalnych;
- Wsparcie pracowników Centrum Inżynieryjnego i Funkcji Globalnych w sprawach administracyjnych;
- Przygotowywanie dokumentów oraz raportów zgodnie z wytycznymi Dyrektora Centrum Inżynieryjnego i Funkcji Globalnych;
- Bieżąca obsługa recepcji;
- Zamawianie artykułów biurowych oraz innych zdefiniowanych przez przełożonego;
- Zarządzanie flotą samochodową;
- Zarządzanie serwisem sprzątającym;
- Koordynacja tematów powiązanych z infrastrukturą budynku z jego administratorem;
- Wykonywanie innych aktywności delegowanych przez Dyrektora Centrum Inżynieryjnego i Funkcji Globalnych w ramach posiadanych kompetencji oraz kwalifikacji nie wymienionych powyżej.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2) - warunek konieczny;
- Wykształcenie wyższe - preferowane;
- Umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office (w szczególności Microsoft Excel, Power Point);
- Zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Wysoka kultura osobista;
- Punktualność;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
- Doskonałą atmosferę i środowisko pracy
- Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowym środowisku;
- Pakiet relokacyjny;
- Pakiet dodatkowych benefitów oraz rozbudowany pakiet socjalny;
- Prywatną opiekę medyczną.