
starszy specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Olkusz, małopolskie
- 4 968 PLN miesięcznie
- Stała
- Pełny etat
- obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), system kadry FORTECH
- prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych, emerytów i rencistów Komendy Powiatowej.
- planowanie i rozliczanie czasu służby i pracy strażaków i pracowników Komendy Powiatowej
- przygotowywanie projektów decyzji w sprawie mianowania i zmian warunków pracy i służby
- przygotowywanie wniosków na awanse i odznaczenia
- analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego.
- prowadzenie dokumentacji związanej z wykorzystaniem przez pracowników komendy powiatowej przysługujących im urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, okolicznościowych oraz szkoleniowych
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach związanych z realizacją zadań zarządzania kadrami/zasobami ludzkimi
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych w tym programu elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz pakietu typu MS Office
- znajomość przepisów ustawy o Służbie Cywilnej
- znajomość przepisów ustawy Kodeks pracy.
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie: wyższe studia wyższe, studia podyplomowe, szkolenia, kwalifikacje lub kursy przydatne w zakresie zarządzania kadrami
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok Praca w administracji i/lub w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- umiejętność sporządzania pism urzędowych.
- umiejętność obsługi programu kadrowego, ewidencji czasu służby/pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Płaca zasadnicza: 4 967,95 zł brutto
- Dodatek za wysługę lat pracy (od 5% do 20 % lat wynagrodzenia)
- Nagroda roczna ("trzynastka")
- Nagroda jubileuszowa
- Nagrody uznaniowe, dodatki zadaniowe – zależne od osiąganych wyników
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Praca biurowo – administracyjna w siedzibie urzędu w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
- praca pod presją czasu;
- praca wymaga kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i e-mailowych;
- budynek nie jest w całości przystosowany dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją ruchu, drzwi w pomieszczeniach nie są przystosowane do wózków inwalidzkich, budynek nie posiada windy;
- stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze budynku.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Celem uzyskania informacji o nadanym numerze identyfikacyjnym, kandydaci winni skontaktować się ze stanowiskiem ds. kadr do dnia 19 września 2025r. pod nr tel. (47) 831 73 51.3. Nieobecność na którymkolwiek etapie postępowania wiąże się z wykluczeniem kandydata z dalszego postępowania kwalifikacyjnego,Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- sprawdzenie spełnienia wymagań formalnych i dodatkowych – analiza dokumentów, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
- dokumenty i oświadczenia dodatkowe: -
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek.