starszy specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Olkusz, małopolskie
  • 4 968 PLN miesięcznie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 7 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), system kadry FORTECH
  • prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych, emerytów i rencistów Komendy Powiatowej.
  • planowanie i rozliczanie czasu służby i pracy strażaków i pracowników Komendy Powiatowej
  • przygotowywanie projektów decyzji w sprawie mianowania i zmian warunków pracy i służby
  • przygotowywanie wniosków na awanse i odznaczenia
  • analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego.
  • prowadzenie dokumentacji związanej z wykorzystaniem przez pracowników komendy powiatowej przysługujących im urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, okolicznościowych oraz szkoleniowych
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach związanych z realizacją zadań zarządzania kadrami/zasobami ludzkimi
  • znajomość obsługi komputera i programów biurowych w tym programu elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz pakietu typu MS Office
  • znajomość przepisów ustawy o Służbie Cywilnej
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks pracy.
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe studia wyższe, studia podyplomowe, szkolenia, kwalifikacje lub kursy przydatne w zakresie zarządzania kadrami
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok Praca w administracji i/lub w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych.
  • umiejętność obsługi programu kadrowego, ewidencji czasu służby/pracy
Co oferujemy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Oferowane warunki płacowe:
  • Płaca zasadnicza: 4 967,95 zł brutto
  • Dodatek za wysługę lat pracy (od 5% do 20 % lat wynagrodzenia)
  • Nagroda roczna ("trzynastka")
  • Nagroda jubileuszowa
  • Nagrody uznaniowe, dodatki zadaniowe – zależne od osiąganych wyników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy
  • Praca biurowo – administracyjna w siedzibie urzędu w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
  • praca pod presją czasu;
  • praca wymaga kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i e-mailowych;
  • budynek nie jest w całości przystosowany dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją ruchu, drzwi w pomieszczeniach nie są przystosowane do wózków inwalidzkich, budynek nie posiada windy;
  • stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze budynku.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
1. Terminy oraz miejsca etapów podane w powyższym harmonogramie mogą ulec zmianie z powodu zdarzeń niezależnych od Komendy.2. Komisja rekrutacyjna przyzna każdemu z kandydatów numer identyfikacyjny, pod którym będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego,
Celem uzyskania informacji o nadanym numerze identyfikacyjnym, kandydaci winni skontaktować się ze stanowiskiem ds. kadr do dnia 19 września 2025r. pod nr tel. (47) 831 73 51.3. Nieobecność na którymkolwiek etapie postępowania wiąże się z wykluczeniem kandydata z dalszego postępowania kwalifikacyjnego,Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • sprawdzenie spełnienia wymagań formalnych i dodatkowych – analiza dokumentów, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
  • dokumenty i oświadczenia dodatkowe: -
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających korzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek.
I etap – weryfikacja dokumentów pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Ogłoszenie wyników (protokół z I etapu naboru) nastąpi dnia 22 września 2025 r. do godz. 15.00 na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Olkuszu, a także w gablocie informacyjnej Komendy (korytarz - I piętro) oraz na Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Komendy.UWAGA! W protokole z I etapu naboru zostanie zamieszczona informacja z terminem kolejnego etapu. Zależnie od ilości kandydatów istnieje możliwość realizacji zarówno etapu II oraz III w tym samym terminie.II etap – sprawdzian wiedzy ze znajomości przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, Służbie Cywilnej, Kodeksu Pracy oraz w zakresie realizowanych zadań służbowych w formie testu pisemnego składającego się z 20 pytań.W celu uzyskania pozytywnego wyniku testu oraz przejścia do etapu III postępowania należy uzyskać co najmniej 11 pkt.Możliwe do uzyskania na tym etapie: 20 punktów.Miejsce: KP PSP w Olkuszu, al. 1000-lecia 2c, 32-300 Olkusz.III etap – Rozmowa kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona w dniu sprawdzianu wiedzy wskazanego w II etapie z kandydatami, którzy uzyskają wymaganą ilość punktów (co najmniej 11 na 20 punktów możliwych z testu wiedzy).Maksymalna liczba punktów z rozmowy kwalifikacyjnej wynosi 60 (po maksymalnie 15 punktów od każdego członka komisji naborowej). W celu uzyskania pozytywnego wyniku z III etapu postępowania należy uzyskać co najmniej 20 pkt.Możliwe do uzyskania na tym etapie: 60 punktów.Miejsce: KP PSP w Olkuszu, al. 1000-lecia 2c, 32-300 Olkusz.Rozmowę kwalifikacyjną z kandydatami przeprowadza komisja kwalifikacyjna powołana Zarządzeniem Komendanta Powiatowego PSP w Olkuszu. Podczas rozmowy oceniane są umiejętności i kwalifikacje kandydatów na podstawie 4 kryteriów:a) przygotowanie merytoryczne,b) treść i poprawność wypowiedzi,c) odporność na stres,d) umiejętność autoprezentacji,Po III etapie naboru komisja sporządza wspólny protokół z II i III etapu, w którym wyłania nie więcej niż 5 kandydatów z największą ilością uzyskanych punktów łącznie ze wszystkich etapów naboru oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Komendantowi Powiatowemu Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu celem wyboru kandydata do zatrudnienia.Wyniki III etapu naboru ogłoszone zostaną na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Olkuszu, a także w gablocie informacyjnej Komendy (korytarz - I piętro) oraz na Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Komendy.Etap IV - rozmowa kwalifikacyjna z Komendantem Powiatowym PSP w Olkuszu.Termin: Wskazany w protokole z II i III etapu naboru.(lista kandydatów z godziną rozmowy zostanie określona w protokole z III etapu).Wyniki końcowe ogłoszone na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Olkuszu, a także w gablocie informacyjnej Komendy (korytarz - I piętro) oraz na Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Komendy.Pracę możesz rozpocząć od: 2025-11-01

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • starszy specjalista

    • Olkusz, małopolskie
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy specjalista do spra…
    • 7 dni temu
  • Specjalista ds Infrastruktury

    Hays

    • Olkusz, małopolskie
    Specjalista ds Infrastruktury powiat olkuski NR REF.: 1194145 Dla naszego klienta, jednego z liderów branży FMCG poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Infrastruktury.…
    • 28 dni temu
  • Starszy specjalista

    • Olkusz, małopolskie
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy specjalista Miejsc…
    • 6 dni temu