Pracownik biurowy / asystent handlowca

Gekon Pellet

  • Kielce, świętokrzyskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 6 dni temu
Opis stanowiska pracyBieżąca Obsługa klienta zagranicznego,Zarządzanie sprawami biurowymi,Obsługa zamówień,Wysyłanie ofert handlowych,Pozyskiwanie zamówień,Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami zagranicznymi,Organizacja wysyłek towaru,Wystawianie dokumentów w systemie sprzedażowym,Praca w dni robocze od poniedziałku do piątkuPraca na pół etatu, ewentualnie cały etat - do uzgodnienia.WymaganiaBiegła znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego;Umiejętność organizacji pracy własnej,Zaangażowanie w wykonywaną pracę;Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;Kontakt z pracodawcą600391661Adres e-maildamian.opala@gekonpellet.pl

Projekt Praca

Podobne oferty pracy

  • Asystent Kas Samoobsługowych

    Ipracujzdalnie.pl

    • Chęciny, świętokrzyskie
    Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede ws…
    • 10 dni temu
  • Dystrybucja wody - pracownik biurowy

    Dystrybutor wody - pracownik biurowy

    • Kielce, świętokrzyskie
    Opis stanowiska pracy - obsługa klienta - przyjmowanie zamówień - tworzenie tras - archiwizacja dokumentów - wystawianie dokumentów sprzedażowych Wymagania - prawo ja…
    • 6 dni temu
    • Aplikuj teraz
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    FFM

    • Kielce, świętokrzyskie
    Opis stanowiska pracy Pracownik administracyjno-biurowy Miejsce Pracy- Kielce Opis stanowiska: - odbieranie telefonów i udzielanie informacji, - obsługa korespondencji tr…
    • 6 dni temu