
Specjalista ds. obsługi sprzedaży internetowej
- Rzeszów, podkarpackie
- Stała
- Pełny etat
- obsługa serwisów aukcyjnych, sklepu internetowego, allegro
- tworzenie aukcji internetowych;
- wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego
- współpraca z operatorami logistycznymi: InPost, DPD, UPS, Poczta Polska;
- tworzenie etykiet wysyłkowych;
- tworzenie dokumentów sprzedaży faktur, paragonów, wydań zewnętrznych;
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów
- minimum rocznego doświadczane na podobnym stanowisku,
- znajomości programu Baselinker;
- znajomość obsługi platformy allegro
- znajomość programu Subiekt GT;
- zdolności komunikacyjnych;
- dobrej organizacji pracy własnej
- Umowę zlecenie na okres próbny do 1 miesiąca a następnie przejście na umowę o pracę bezpośrednio do pracodawcy
- Wynagrodzenie w przedziale: 4800-5400 zł brutto
- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym 8:00-16:00.
- Wolne weekendy