specjalista(-ka) ds. doświadczeń klienta (SQL, Excel, Power Bi)

Santander

  • Lublin, lubelskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
specjalista(-ka) ds. doświadczeń klienta (SQL, Excel, Power Bi)Country: Polandspecjalista(-ka) ds. doświadczeń klientaZespół Doświadczeń Klienta w Kanałach ZdalnychNa bank zadbamy dla Ciebie o:
  • umowę o pracę (pierwsza na 12 miesięcy),
  • pracę w modelu hybrydowym, biuro w Lublinie, ul. Nałęczowska 14 (przy skrzyżowaniu z aleją Kraśnicką)
  • pracę na pełen etat w SBP
  • zespół/lider Zespół Doświadczeń Klienta w Kanałach Zdalnych, Anna Sroka
  • kwartalny system premiowy
Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić najlepszą jakość obsługi w sektorze finansowym - jesteśmy firmą technologiczną z usługami bankowym.Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Nasz dział Contact Center to ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce – Warszawa, Wrocław, Poznań i Lublin. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy audio, wideo, messenger, e-mail, czat czy naszego bota Sandi.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w analizie danych i wyciąganiu wniosków, które przekładają się na konkretne działania.
  • Masz bardzo dobrą znajomość programu Excel, w tym zaawansowane funkcje i narzędzia analityczne.
  • Znasz dobrze SQL
  • Zdolność do tworzenia przejrzystych i szczegółowych raportów to Twoja mocna strona,
  • Cechuje Cię umiejętność jasnego przekazywania informacji i współpracy w zespole.
  • Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów to Twoje drugie imię.
  • Masz proaktywne podejście do zadań i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.
  • Znasz się na budowaniu najwyższej jakości obsługi w kanałach zdalnych, aby zapewnić doskonałe doświadczenia klienta.
Mile widziane, jeśli będziesz mieć:
  • umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym
Twoje zadania w tej roli:
  • Przeprowadzanie dogłębnych analiz danych jakościowych, identyfikowanie trendów i wyciąganie wniosków, które pomogą nam podnosić standardy jakości.
  • Tworzenie szczegółowych raportów, które będą podstawą do podejmowania strategicznych decyzji.
  • Śledzenie kluczowych wskaźników jakościowych i efektywnościowych, aby zapewnić najwyższy poziom
  • obsługi w kanałach zdalnych.
  • Wdrażanie działań naprawczych i optymalizacyjnych, które poprawią nasze procesy i standardy jakościowe.
  • Bliska współpraca z innymi zespołami, aby wspólnie dążyć do doskonałości w obsłudze klienta.
  • Udział w innowacyjnych projektach mających na celu ciągłe doskonalenie naszych usług.
To masz na bank:
  • umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy),
  • pracę w modelu hybrydowym (lokalizacja biura na początku oferty),
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
  • kartę Multisport,
  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
  • wyprawkę dla dzieci,
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.Na początku Twój/oja przełożony/a pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.Dołącz do nas w kilku krokach:
  • Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
  • Spotkaj się (online) z managerem.
  • Wykonaj zadanie merytoryczne
  • Pracuj z nami w naszym zespole!
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander

Podobne oferty pracy

  • SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PODATKU VAT

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Lublin, lubelskie
    Numer oferty: StPr/25/1767 Obowiązki: Zadania wykonywane na stanowisku: 1)kompletowanie oraz weryfikacja dokumentacji związanej ze sporządzaniem zbiorczych deklaracji w zakresi…
    • 3 godziny temu
  • specjalista

    • Lublin, lubelskie
    Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: specjalista do spraw usług serwisowych w Sekcji Administracyjn…
    • 1 dzień temu