Administrator serwisu

Grafton Sp. Z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 7 dni temu
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.Dla naszego Klienta - globalnego dostawcy systemów chłodniczych, poszukujemy sumiennej i proaktywnej osoby na stanowisko Administratora Serwisu. Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenie RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Terminowe rozliczanie prac podwykonawców serwisu.
  • Przygotowywanie faktur dla klientów w ustalonym terminie.
  • Wprowadzanie danych do systemów.
  • Analiza kart serwisowych i weryfikacja rozbieżności.
  • Sporadyczny kontakt z firmami podwykonawczymi oraz klientami w celu omówienia raportów.
  • Codzienna współpraca z zespołem serwisowym i wsparcie w bieżących zadaniach administracyjnych.
WYMAGANIA:
  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office, ze uwzględnieniem programu Excel.
  • Umiejętności komunikacyjnych i pracy pod presją czasu.
  • Samodzielności, zaradności i proaktywności w podejściu do zadań.
OFERUJEMY:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Model hybrydowy: po okresie wdrożenia (do 3 miesięcy) możesz pracować zdalnie do 2 dni w tygodniu.
  • Karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover (po okresie próbnym) oraz ubezpieczenie na życie.
  • Bonusy świąteczne oraz cykliczne imprezy integracyjne.

Aplikuj.pl

Podobne oferty pracy

  • Inżynier sprzętu medycznego - Technik serwisu

    PROMED S.A.

    • Warszawa, mazowieckie
    Firma PROMED S.A. jest uznawanym partnerem w dziedzinie dystrybucji sprzętu medycznego. Od ponad 25 lat, z zaangażowaniem i doświadczeniem, działa w Warszawie, dostarczając polskim…
    • 1 dzień temu
  • Technik serwisu / mechanik

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 16 dni temu
  • Koordynator Serwisu

    Hays

    • Warszawa, mazowieckie
    Koordynator Serwisu Warszawa NR REF.: 1194081 Twoje następne stanowisko Organizacja i koordynacja działań serwisowych związanych z uszczelnieniami mechanicznymi Opracowywan…
    • 20 dni temu