KEY ACCOUNT MANAGER - SYSTEMY CALL/CONTACT CENTER
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Lokalizacja: Warszawa/ Kraków/ Poznań (praca zadalna)
Typ umowy: UoP / B2B
Wynagrodzenie: podstawa + premia miesięczna
Start: 1 wrześniaZakres obowiązków
- Budowanie relacji z potencjalnymi klientami na wczesnym etapie kontaktu (cold mailing, cold calling, koordynacja spotkań, udział w wydarzeniach branżowych)
- Poszukiwanie i kwalifikowanie leadów sprzedażowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak Snov.io, Woodpecker, LinkedIn
- Aktywna sprzedaż nowoczesnych rozwiązań contact center i AI (call/contact center w modelu SaaS)
- Monitorowanie rynku i identyfikowanie trendów branżowych
- Research klientów i ich aktualnej działalności
- Aktualizacja danych i wdrażanie procesów w systemie CRM
- Ścisła współpraca z zespołem Key Account Managerów oraz inżynierami wsparcia technicznego
- Cotygodniowe raportowanie wyników do Country Managera
- Min. 2–3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub rozwoju biznesu – preferowane branże: IT consulting, telekomunikacja, contact center
- Wykształcenie wyższe (licencjat lub magisterium), preferowane kierunki biznesowe
- Umiejętność myślenia procesowego, analizy danych oraz wysokie kompetencje komunikacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2+) – niezbędna do onboardingu
- Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz szkoleń
- Gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych (m.in. onboarding za granicą)
- Znajomość zagadnień związanych z: Voicebotami, Chatbotami, Emailbotami, rozwiązaniami opartymi na AI
- Realne, osiągalne cele sprzedażowe oraz atrakcyjny system prowizyjny
- 4 tygodnie urlopu rocznie
- Płatne dni chorobowe
- Służbowy laptop i telefon (do wyboru: Mac lub Windows)
- Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna (Luxmed), karta Multisport
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Praca w międzynarodowym, wspierającym środowisku
- Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe oraz stałe wsparcie technologiczne
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi: Google Workspace, Slack, Productboard, Confluence, Asterisk, Git
- Możliwość nauki języka angielskiego z wewnętrznym lektorem (zajęcia online)
- Jasna ścieżka rozwoju zawodowego i awansu
- Regularne wydarzenia integracyjne i team buildingowe
Lento