KEY ACCOUNT MANAGER - SYSTEMY CALL/CONTACT CENTER

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 28 dni temu
Stanowisko: KEY ACCOUNT MANAGER - SYSTEMY CALL/CONTACT CENTER, TELCO
Lokalizacja: Warszawa/ Kraków/ Poznań (praca zadalna)
Typ umowy: UoP / B2B
Wynagrodzenie: podstawa + premia miesięczna
Start: 1 wrześniaZakres obowiązków
  • Budowanie relacji z potencjalnymi klientami na wczesnym etapie kontaktu (cold mailing, cold calling, koordynacja spotkań, udział w wydarzeniach branżowych)
  • Poszukiwanie i kwalifikowanie leadów sprzedażowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak Snov.io, Woodpecker, LinkedIn
  • Aktywna sprzedaż nowoczesnych rozwiązań contact center i AI (call/contact center w modelu SaaS)
  • Monitorowanie rynku i identyfikowanie trendów branżowych
  • Research klientów i ich aktualnej działalności
  • Aktualizacja danych i wdrażanie procesów w systemie CRM
  • Ścisła współpraca z zespołem Key Account Managerów oraz inżynierami wsparcia technicznego
  • Cotygodniowe raportowanie wyników do Country Managera
Oczekiwania
  • Min. 2–3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub rozwoju biznesu – preferowane branże: IT consulting, telekomunikacja, contact center
  • Wykształcenie wyższe (licencjat lub magisterium), preferowane kierunki biznesowe
  • Umiejętność myślenia procesowego, analizy danych oraz wysokie kompetencje komunikacyjne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2+) – niezbędna do onboardingu
i komunikacji wewnętrznej
  • Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz szkoleń
  • Gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych (m.in. onboarding za granicą)
Mile widziane
  • Znajomość zagadnień związanych z: Voicebotami, Chatbotami, Emailbotami, rozwiązaniami opartymi na AI
Oferujemy
  • Realne, osiągalne cele sprzedażowe oraz atrakcyjny system prowizyjny
  • 4 tygodnie urlopu rocznie
  • Płatne dni chorobowe
  • Służbowy laptop i telefon (do wyboru: Mac lub Windows)
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna (Luxmed), karta Multisport
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Praca w międzynarodowym, wspierającym środowisku
  • Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe oraz stałe wsparcie technologiczne
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi: Google Workspace, Slack, Productboard, Confluence, Asterisk, Git
  • Możliwość nauki języka angielskiego z wewnętrznym lektorem (zajęcia online)
  • Jasna ścieżka rozwoju zawodowego i awansu
  • Regularne wydarzenia integracyjne i team buildingowe

Lento

Podobne oferty pracy

  • Junior Key Accout Manager CEE

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 16 dni temu
  • Deputy Accounts Payable Team Leader

    ManpowerGroup

    • Warszawa, mazowieckie
    Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie…
    • 13 dni temu
  • Key Account Manager/EB Reviews Advisor- praca zdalna

    • Warszawa, mazowieckie
    Dołącz do Naszego zespołu sprzedaży i wspólnie pomóżmy Naszym klientom w zakresie rekrutacji i wzmocnienia ich wizerunku!W GoWork.pl do Naszego działu sprzedaży szukamy ludzi takic…
    • 9 godzin temu