
Młodszy_a Specjalista_tka ds. Rozliczeń (umowa na zastępstwo)
- Warszawa, mazowieckie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- przygotowanie umów, rachunków, zestawień dla Kontrahentów
- obsługa procesów w wewnętrznych systemach
- dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów (w tym weryfikacja poprawności dokumentów finansowych)
- tworzenie raportów i analiz
- obsługa skrzynki zespołowej, w tym kontakt z Kontrahentami
- wsparcie zespołu w bieżących procesach
- współpraca z innymi działami w zakresie rozliczania kosztów
- wykształcenie m.in średnie mile widziane wyższe lub w trakcie studiów
- znajomość pakietu Office, w szczególności Excel
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- znajomość języka angielskiego (min. poziom B1)
- samodzielność w wykonywaniu zadań
- skrupulatność, bardzo dobra organizacja pracy
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- umowa o pracę na zastępstwo
- praca w modelu hybrydowym
- pakiet świadczeń: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, platforma kafeteryjna MyBenefit, dofinansowanie do karty sportowej, fundusz świadczeń socjalnych, programy emerytalne, program poleceń pracowniczych
- darmowy dostęp do platformy Max
- inicjatywy na rzecz równowagi między życiem zawodowym a prywatnym: platforma wellbeingowa, joga, masaże, webinaria edukacyjne, Program Wsparcia Pracowników, organizowane przez pracowników pokazy filmowe w biurowej sali kinowej
- szkolenia i rozwój: platforma szkoleniowa, dofinansowanie lekcji języka angielskiego, Employee Resource Groups, Engagement Club - możliwość rozwijania swoich zainteresowań w tematycznych grupach pracowniczych, spotkania online z ekspertami
- działania CSR: akcje wolontaryjne, inicjatywy ekologiczne i społeczne
- dostęp do miejsc parkingowych
- Preparing contracts, invoices, and statements for contractors
- Managing processes in internal systems
- Ensuring proper document flow (including verifying the accuracy of financial documents)
- Creating reports and analyses
- Managing the team mailbox, including contact with contractors
- Supporting the team in ongoing processes
- Collaborating with other departments on cost accounting
- Education, including secondary education, preferably higher education or currently studying
- Knowledge of the Office suite, particularly Excel
- Ability to operate office equipment
- Knowledge of English (minimum B2 level)
- Ability to perform tasks independently
- Meticulousness, excellent work organization
- Flexibility
- Ability to work in a team and under time pressure
- Communication skills and good interpersonal skills
- Contract of employment
- Hybrid work
- Benefits package: private medical care, life and accident insurance, MyBenefit cafeteria platform, sports card, social fund, retirement pension plan, Employee Referral Program
- Free access to the Max platform
- Work-life balance initiatives: well-being platform, yoga, massages, educational webinars, Employee Support Program, film screenings organized by employees in the office cinema
- Training and development: training platform, co-financing of English lessons, Employee Resource Groups, Engagement Club - the opportunity to develop your interests in thematic employee groups, online meetings with experts
- CSR activities: volunteering, ecological and social initiatives
- Access to parking spaces