Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Marketplace

Empik

  • Sochaczew, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
  • Aplikuj teraz
Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści - audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).Twój zakres obowiązków:
  • Mailowa i telefoniczna obsługa zgłoszeń sprzedawców dotyczących platformy MarketPlace
  • Codzienne wsparcie sprzedawców w funkcjonowaniu na platformie MarketPlace (zapytania dotyczące oferty i produktów, konta, rozliczeń, zamówień etc.)
  • Telefoniczne oraz wirtualne (spotkania Teams) wsparcie sprzedawców w dodaniu produktów oraz ofert w ramach wdrożenia
  • Weryfikacja zgłaszanych problemów dotyczących platformy i wsparcie w ich rozwiązaniu
  • Odpowiadanie na zgłoszenia sprzedawców przy zachowaniu wysokich standardów jakości obsługi - ilościowych i jakościowych
  • Wsparcie działu w pozostałych obszarach operacyjnych
  • Wsparcie innych działów w zakresie technologicznej obsługi merchantów
Nasze wymagania:
  • Masz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
  • Potrafisz posługiwać się programem Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i komunikatywną
  • Jesteś otwarty/a na kontakt z Klientami biznesowymi poprzez różnorodne formy komunikacji
To oferujemy:
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych
  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne)
  • Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office)
  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00
  • Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy
  • Spotkania i inicjatywy integracyjne - spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN
  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny)
  • Program rekomendacji pracowników
Korzyści dla Ciebie:
  • Biuro w Centrum Sochaczewa
  • System premiowania
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Ubezpieczenie na życie
  • Wczasy pod gruszą
  • Program Poleceń
Mile widziane:
  • Roczne doświadczenie w obsłudze platform e-commerce
  • Posługiwanie się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym
Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!

Empik

Podobne oferty pracy

  • Młodszy/a Specjalista/ka w Centrum Wsparcia Klienta

    Empik

    • Sochaczew, mazowieckie
    Szukasz pracy, w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań? Lubisz rozmawiać z ludźmi? Korespondencja mailowa nie sprawia Ci trudności? Cechuje Cię zaraźliwa pogo…
    • 1 dzień temu
    • Aplikuj teraz
  • Młodszy specjalista/-tka ds. logistyki

    Randstad

    • Sochaczew, mazowieckie
    • 5 500-6 000 PLN miesięcznie
    Chcesz zdobywać nowe doświadczenia i wykorzystywać znajomość języka angielskiego w praktyce? Dołącz do szeregów zespołu naszego międzynarodowego klienta i rozwijaj swoje umiejętn…
    • 13 dni temu
  • Młodszy/a Specjalista/ka ds. Baz Danych

    Empik

    • Sochaczew, mazowieckie
    O nas Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online - ponad 370 salonów…
    • 4 godziny temu
    • Aplikuj teraz