
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
- Tychy, śląskie
- Umowa
- Pełny etat
- Zapewnienie płynności i terminowości płatności za wynajmowane nieruchomości
- Bieżący kontakt z najemcami,
- Dbałość o porządek w dokumentacji,
- Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych pod kątem zgodności z umowami,
- Weryfikacja poprawności świadczonych usług
- Przygotowywanie instrukcji, oraz innych dokumentów związancyh z wynajmem nieruchomości
- Zapewnienie pełnego stanu wynajmu nieruchomości
- Analiza ofert, prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie n niezbędnych prac remontowo-konserwacyjnych
- Sporządzanie raportów,zestawień, analiz,
- Ścisła współpraca z działami współpracującymi w zakresie rozliczeń
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe - administracja, zarządzanie)
- dobra znajomość programów pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- płynna obsługa komputera, mile widziana znajomość środowiska Google Workspace,
- umiejętność analizowania danych,
- dokładność, odpowiedzialność,
- umiejętność efektywnego zarządzania własnym czasem pracy,
- umiejętność organizowania pracy własnej, priorytetyzowania zadań
- umiejętność współpracy w zespole, transparentnej komunikacji,
- gotowość do0 mobilności, praca na wielu lokalizacjach - wymagana dyspozycyjność i elastyczność
- prawo jazdy kat. B
- Stabilne zatrudnienie, w firmie o ugruntowanej pozycji,
- Elastyczne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B po okresie próbnym (umowa zlecenie),
- Pracę w trybie stacjonarnym, w godzinach 8:00-16:00, oraz w terenie (powierzony obszar)
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Kartę Multisport,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- Zniżkę na produkty firmowe
Gowork