Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

piga.pl

  • Tychy, śląskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 21 dni temu
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczychTwój zakres obowiązków
  • Zapewnienie płynności i terminowości płatności za wynajmowane nieruchomości
  • Bieżący kontakt z najemcami,
  • Dbałość o porządek w dokumentacji,
  • Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych pod kątem zgodności z umowami,
  • Weryfikacja poprawności świadczonych usług
  • Przygotowywanie instrukcji, oraz innych dokumentów związancyh z wynajmem nieruchomości
  • Zapewnienie pełnego stanu wynajmu nieruchomości
  • Analiza ofert, prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie n niezbędnych prac remontowo-konserwacyjnych
  • Sporządzanie raportów,zestawień, analiz,
  • Ścisła współpraca z działami współpracującymi w zakresie rozliczeń
Nasze wymagania
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe - administracja, zarządzanie)
  • dobra znajomość programów pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • płynna obsługa komputera, mile widziana znajomość środowiska Google Workspace,
  • umiejętność analizowania danych,
  • dokładność, odpowiedzialność,
  • umiejętność efektywnego zarządzania własnym czasem pracy,
  • umiejętność organizowania pracy własnej, priorytetyzowania zadań
  • umiejętność współpracy w zespole, transparentnej komunikacji,
  • gotowość do0 mobilności, praca na wielu lokalizacjach - wymagana dyspozycyjność i elastyczność
  • prawo jazdy kat. B
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie, w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Elastyczne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B po okresie próbnym (umowa zlecenie),
  • Pracę w trybie stacjonarnym, w godzinach 8:00-16:00, oraz w terenie (powierzony obszar)
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Kartę Multisport,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • Zniżkę na produkty firmowe

Gowork