Specjalista / Specjalistka do Spraw Zarządzania Nieruchomościami i Inwestycji

INTERFERIE S.A.

  • Legnica, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 25 dni temu
INTERFERIE S.A. z siedzibą w Legnicyposzukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:Specjalista/Specjalistka do Spraw Zarządzania Nieruchomościami i InwestycjiPodstawowe informacje
  • Miejsce pracy: Biuro Zarządu INTERFERIE S.A. w Legnicy
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar: pełny etat
  • Rodzaj pracy: stacjonarna
  • Widełki podstawy wynagrodzenia: 6 000,00 zł – 10 000 zł brutto
Zakres obowiązków:
  • Bieżący nadzór nad stanem technicznym i użytkowym nieruchomości (budynków i terenów),
  • Współpraca z zarządcami technicznymi, wykonawcami oraz serwisami w zakresie realizacji przeglądów, konserwacji i napraw,
  • Koordynacja i nadzór nad realizacją umów dostaw mediów do obiektów,
  • Udział w przygotowaniu i realizacji projektów inwestycyjnych oraz remontowych (modernizacje, adaptacje, rozbudowy),
  • Współpraca z projektantami, wykonawcami, inżynierami i innymi interesariuszami inwestycji,
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych, porównań ofert i rekomendacji wyboru dostawców w zakresie usług technicznych i inwestycyjnych,
  • Współpraca z działem zakupów i działem prawnym przy zawieraniu umów z kontrahentami,
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką odpadami,
  • Sprawozdawczość w zakresie środowiskowym i mediów.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa ogólnego lub budownictwa w specjalności instalacji sanitarnych,
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze odpowiadającym wykształceniu (budownictwo ogólne lub instalacje sanitarne),
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego oraz regulacji związanych z eksploatacją i utrzymaniem obiektów budowlanych,
  • Umiejętność czytania, analizowania i interpretacji dokumentacji projektowej i technicznej,
  • Znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych oraz umiejętność analizy kosztów inwestycji i remontów,
  • Znajomość podstaw zarządzania nieruchomościami – w zakresie technicznym, administracyjnym i inwestycyjnym,
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności programów MS Word i MS Excel,
  • Mile widziane (ale niewymagane) uprawnienia budowlane w odpowiedniej branży.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne,
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy,
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych w tym ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, system kafeteryjny,
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.

InfoPraca