
Specjalista ds. Kontraktów i Obsługi Klienta B2B
- Bielsko-Biała, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- pracę od zaraz
- pełne wdrożenie do firmy i stanowiska
- pracę hybrydową (1 dzień w tygodniu pracy z domu)
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- bezpłatne kursy językowe
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość realizacji własnych pomysłów i usprawnień
- możliwość rozwoju kompetencji technicznych i analitycznych
- udział w projektach o strategicznym znaczeniu dla firmy
- kompleksowa obsługa aktywnych klientów B2B i budowanie długofalowych relacji biznesowych
- przygotowanie ofert, analiza rentowności kontraktów, planowanie sprzedaży i zamówień
- współpraca z działem logistyki, sprzedaży, magazynu oraz finansów przy realizacji dostaw
- tworzenie i analiza umów (przy wsparciu Działu Prawnego), identyfikacja ryzyk
- udział w negocjacjach kontraktów
- monitorowanie i optymalizacja procesów zamówień - udział w digitalizacji, automatyzacji procesów
- analiza danych z raportów Power BI oraz tworzenie raportów i zestawień w Excelu
- dbanie o terminowość realizacji kontraktów oraz proaktywne reagowanie na potrzeby klienta
- wprowadzanie usprawnień zgodnych z filozofią Kaizen, JIT
- wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: zarządzanie, logistyka, ekonomia, bankowość, inżynieria, analityka)
- minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze klienta B2B
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - w mowie i piśmie
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela (tabele przestawne, Power Query)
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków (znajomość Power BI mile widziana)
- znajomość zagadnień z obszaru BHP, zarządzania projektami, sprzedażą - będzie dodatkowym atutem
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz współpracy z różnymi działami
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, asertywność, umiejętność planowania i dotrzymywania terminów
- proaktywność, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej
Jobs.pl