
Kierownik Zespołu Wsparcia Systemów IT (k/m/d)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Kierowanie zespołem odpowiedzialnym za administrowanie i utrzymanie ciągłości pracy systemów informatycznych wspierających procesy biznesowe
- Zapewnienie II linii wsparcia dla systemów produkcyjnych
- Zarządzanie Incydentami i Problemami
- Utrzymanie procedur operacyjnych i technicznych, instrukcji dokumentacji w zgodzie z procesami operacyjnymi
- Wsparcie realizacji zmian w aplikacjach i projektów realizowanych w Obszarze Rozwoju Aplikacji
- Współpraca z obszarami biznesowymi i dostawcami zewnętrznymi
- Min. 2 lata doświadczenia w roli osoby odpowiedzialnej za utrzymanie i rozwój systemów informatycznych na stanowiskach kierowniczych lub w roli koordynatora zespołu
- Wykształcenie wyższe informatyczne
- Doświadczenie w zarządzaniu systemami IT
- Znajomość procesów i praktyk ITIL
- Umiejętność prowadzenia zespołu i rozwijania kompetencji miękkich u pracowników
- Umiejętności analityczne, w tym rozwiązanie problemów
- Proaktywne podejście do pracy
- Duża samodzielność i dobra organizacja pracy