
Kierownik Zespołu Rozwoju Sprzedaży i Obsługi Klienta @ Antal
- Środa Wielkopolska, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży i obsługi klienta jako warunek konieczny (mile widziane w Call Center)
- Min. 2 letnie doświadczenie w codziennej pracy z systemami CRM
- Pro-aktywna postawa i nastawienie na szukanie nowych rozwiązań
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Determinacja w osiąganiu celów oraz wysoka orientacja na klienta
- Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
- Znajomość SAP
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Premie uzależnione od wyników pracy oraz samodzielności w działaniu
- Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
- Kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Dofinansowanie choinkowe
- Wyprawki szkolne dla dzieci pracowników
No Fluff Jobs