Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
LeasingTeam
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Rozwiązywanie problemów klientów i udzielanie wsparcia technicznego;
- Zapewnienie doskonałej obsługi klienta przez cały proces kontaktu.;
- Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami, angażowanie się w rozwiązanie ich problemów i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji
- Komunikacja z klientami za pośrednictwem różnorodnych kanałów, w tym telefonu, e-maila, czatu online oraz osobistych spotkań;
- Świadczenie klientom informacji i pomocy przy wyborze produktów lub usług;
- Przygotowywanie raportów.
- Mile widziany status studenta;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2;
- Znajomość pakietu Microsoft Office;
- Umiejętność efektywnej komunikacji;
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- Pracę w systemie rotacyjnym;
- Atmosferę pracy sprzyjającą współpracy i otwartej komunikacji.