Specjalista ds. Ofertowania i Wsparcia Sprzedaży

Randstad

  • Bytom, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 28 dni temu
Poszukujesz nowych wyzwań w stabilnej firmie, która jest liderem w swojej branży? Chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze inżynierii i handlu?Dla naszego Klienta, czołowej firmy serwisowo-inżynieryjnej, poszukujemy doświadczonej i zmotywowanej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Ofertowania i Wsparcia Sprzedaży. Będziesz kluczowym ogniwem łączącym klientów z zaawansowaną technologią, która jest ich specjalnością. Twoim zadaniem będzie nie tylko tworzenie ofert, ale i całościowe zarządzanie procesem, od pierwszego kontaktu, aż po finalną realizację zamówienia.Jeśli Twoją mocną stroną jest precyzja, a technologia i kontakt z klientem to Twoja pasja, to jest to idealna oferta dla Ciebie.Specjalista ds. Ofertowania i Wsparcia Sprzedaży Nr ref.: 69/8/2025/WS/264061/jobs.pl Bytom (śląskie)Oferujemy
  • pracę od zaraz w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • elastyczne godziny pracy (7:00/8:00 - 15:00/16:00) od poniedziałku do piątku
  • pracę stacjonarną (z możliwością sporadycznej pracy hybrydowej)
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • premie roczne
  • liczne szkolenia i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych
  • prace w zgranym zespole, w którym panuje atmosfera wzajemnego szacunku i współpracy
  • niezbędne wyposażenie do pracy
  • pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne)
Zadania
  • tworzenie spersonalizowanych ofert handlowych w zakresie urządzeń i systemów technicznych
  • analizowanie potrzeb klientów i dobór najbardziej efektywnych rozwiązań technicznych, zapewniających maksymalną satysfakcje i wydajność
  • koordynacja całego procesu realizacji zamówień, w tym współpraca z działem serwisu i dostawcami
  • zapewnienie płynności i terminowej dostawy do klienta, z dbałością o jakość wykonania produktu
  • utrzymanie relacji z klientami, poprzez wsparcie przed i posprzedażowe
  • przygotowanie raportów i analiz dotyczących realizowanych projektów
Oczekujemy
  • doświadczenia w ofertowaniu i realizacji projektów w branży inżynieryjnej lub technicznej
  • wykształcenia wyższego (najlepiej w kierunku mechanika, automatyka, inżynieria, analityka)
  • doświadczenia w obszarze obsługi klienta/komunikacji z klientami/sprzedaży
  • umiejętności efektywnej analizy danych, dobrej organizacji pracy oraz dbałości o powierzone zadania
  • samodzielności oraz własnej inicjatywy
  • dużej komunikatywności i zdolności do pracy w grupie
  • znajomości języka angielskiego (zarówno w mowie, jak i piśmie)
Agencja zatrudnienia - nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Jobs.pl