
Specjalista ds. Ofertowania i Wsparcia Sprzedaży
- Bytom, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- pracę od zaraz w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- elastyczne godziny pracy (7:00/8:00 - 15:00/16:00) od poniedziałku do piątku
- pracę stacjonarną (z możliwością sporadycznej pracy hybrydowej)
- konkurencyjne wynagrodzenie
- premie roczne
- liczne szkolenia i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych
- prace w zgranym zespole, w którym panuje atmosfera wzajemnego szacunku i współpracy
- niezbędne wyposażenie do pracy
- pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne)
- tworzenie spersonalizowanych ofert handlowych w zakresie urządzeń i systemów technicznych
- analizowanie potrzeb klientów i dobór najbardziej efektywnych rozwiązań technicznych, zapewniających maksymalną satysfakcje i wydajność
- koordynacja całego procesu realizacji zamówień, w tym współpraca z działem serwisu i dostawcami
- zapewnienie płynności i terminowej dostawy do klienta, z dbałością o jakość wykonania produktu
- utrzymanie relacji z klientami, poprzez wsparcie przed i posprzedażowe
- przygotowanie raportów i analiz dotyczących realizowanych projektów
- doświadczenia w ofertowaniu i realizacji projektów w branży inżynieryjnej lub technicznej
- wykształcenia wyższego (najlepiej w kierunku mechanika, automatyka, inżynieria, analityka)
- doświadczenia w obszarze obsługi klienta/komunikacji z klientami/sprzedaży
- umiejętności efektywnej analizy danych, dobrej organizacji pracy oraz dbałości o powierzone zadania
- samodzielności oraz własnej inicjatywy
- dużej komunikatywności i zdolności do pracy w grupie
- znajomości języka angielskiego (zarówno w mowie, jak i piśmie)
Jobs.pl