Konsultant ds. Obsługi Klienta - jęz. niemiecki-hybryda
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Utrzymanie i rozwój dobrych kontaktów z klientem,
- Rejestracja zgłoszeń przychodzących w systemie oraz przekazanie ich do realizacji,
- Monitorowanie zgodności obsługi zgłoszenia,
- Koordynowanie przebiegu i raportowanie w systemie przebiegu realizacji zgłoszenia,
- Rejestracja opinii klientów dotyczącej jakości serwisu świadczonego przez firmę.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego B2/C1,
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- Umiejętność pracy w zespole,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Dokładność i sumienność.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, premię kwartalną, bonusy na karty sodexo,
- Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej oraz ubezpieczenia na życie,
- Szkolenie wstępne (w ramach umowy o pracę), przed rozpoczęciem pracy na stanowisku,
- Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu na stanowisko,
- Możliwość doskonalenia umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientem,
- Międzynarodowe środowisko pracy w firmie o zasięgu globalnym,
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego.