Pytania często zadawane przez kandydatów

Ubieganie się o pracę

  • Treść ogłoszenia zawiera szczegóły dotyczące składania aplikacji.
    Niektóre oferty są opatrzone w formularz aplikacyjny, który należy wypełnić, inne zaś zawierają adres e-mailowy, na który należy przesłać CV.
  • Jeśli formularz zostanie wypełniony zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi na źródłowej stronie z ogłoszeniem, dane powinny pomyślnie dotrzeć bezpośrednio do pracodawcy. Jeśli wystąpił błąd podczas wysyłania podania, warto skontaktować się z pracodawcą, aby potwierdził otrzymanie aplikacji.
  • Nie wszyscy pracodawcy powiadamiają kandydatów o otrzymaniu aplikacji o pracę. Ponieważ pracodawcy nie gwarantują wysyłania powiadomień, brak potwierdzenia nie musi oznaczać, że pracodawca nie otrzymał podania.
  • Nie, wszystkie usługi, które Careerjet oferuje kandydatom poszukującym pracy są zupełnie bezpłatne. Obejmują one: korzystanie z wyszukiwarki, powiadomienia e-mailowe, dodanie CV do bazy.

Jak korzystać z Careerjet

  • Słowa kluczowe to wyrazy wprowadzane przez użytkownika do wyszukiwarki, które służą jako kryteria do zawężenia procesu wyszukiwania informacji.
    Na przykład: przedstawiciel sprzedaży
  • Proces wyszukiwania ofert można usprawnić przez dodanie wyrazów, które uściślą wyniki. Wskutek użycia („”) cudzysłowu, wyniki wyszukiwania będą dokładnie odpowiadać frazie znajdującej się wewnątrz cudzysłowu, natomiast umieszczenie znaku minus (-) przed danym słowem wykluczy ten wyraz z wyników wyszukiwania.
    Na przykład, wpisanie w okno wyszukiwania: „przedstawiciel sprzedaży” -architektura, wyświetli oferty dla przedstawicieli sprzedaży, z wykluczeniem ofert z branży architektura.
  • Aby usprawnić proces szukania pracy, można użyć okna wyszukiwarki znajdującego się na stronie głównej lub skorzystać z zaawansowanych kryteriów wyszukiwania (dostępnych po prawej stronie przycisku „Szukaj”).
    Po otwarciu konta można również zdefiniować powiadomienia e-mailowe, które są wiadomościami zawierającymi nowe oferty spełniające określone kryteria. Można również wprowadzić do naszej bazy swoje CV, tak aby zawsze mieć je pod ręką, gotowe do wysłania do pracodawcy z jakiegokolwiek komputera.
  • Aby założyć konto należy kliknąć tutaj: Załóż konto/Zaloguj się

Konto kandydata

  • Aby otrzymać email przypominający hasło, należy kliknąć w link Przypomnienie hasła.
  • Należy zalogować się na koncie przez kliknięcie w link Konto
    Znajdują się tam linki: Imię, Email, Hasło i Usuń.
    Imię umożliwia zmianę imienia i nazwiska
    Email umożliwia zmianę adresu e-mailowego dla powiadomień
    Hasło pozwala zmienić hasło dostępu do konta
    Usuń daje możliwość likwidacji konta
  • Prawdopodobnie wskazane kryteria nie są wystarczająco szczegółowe. Proces wyszukiwania ofert można usprawnić przez dodanie wyrazów, które uściślą wyniki. Wskutek użycia („”) cudzysłowu, wyniki wyszukiwania będą dokładnie odpowiadać frazie znajdującej się wewnątrz cudzysłowu, natomiast umieszczenie znaku minus (-) przed danym słowem wykluczy ten wyraz z wyników wyszukiwania.
    Na przykład, wpisanie w okno wyszukiwania: „przedstawiciel sprzedaży” -architektura, wyświetli oferty dla przedstawicieli sprzedaży, z wykluczeniem ofert z branży architektura.
  • Aby zmodyfikować powiadomienie, należy zalogować się na koncie kandydata, kliknąć w link Powiadomienia/Wyszukane oferty, po czym w następny Edytuj.
  • W takim przypadku, należy sprawdzić poprawność pisowni adresu e-mailowego i (lub) hasła.
    Prosimy również pamiętać, że hasło jest wrażliwe na wielkość liter.
  • Kandydaci osobiście są odpowiedzialni za wysyłanie CV do firm.
    Careerjet nie wysyła automatycznie żadnych życiorysów, jako że nie mamy pewności czy dany kandydat zachował konkretną ofertę by ubiegać się o stanowisko w niej opisane czy też zachował to ogłoszenie jedynie tymczasowo.
  • Zaloguj się na koncie, po czym kliknij w link CVs.
    Następnie kliknij w Dodaj CV i zastosuj się do instrukcji podanych na ekranie.
    Akceptujemy pliki w formacie .doc, .docx, .txt, .rtf, oraz .pdf.