specjalista(-ka) relacji z klientem Strefy Santander

Santander

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 7 dni temu
specjalista(-ka) relacji z klientem Strefy SantanderCountry: PolandTo masz na bank:​​​umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),pracę stacjonarną w Galerii Kaskada w Szczecinie - al. Niepodległości 36zespół/lider: Karol Kasprzykudział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premia w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowejNa bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do oddziałów szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie w sektorze finansowym - jesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym.Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Dbamy o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:masz minimum średnie wykształcenie,posiadasz minimum roczne doświadczenie w bankowości i chcesz się rozwijać w tym sektorze,cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu,stawiasz sobie ambitne cele i dobrze się czujesz wiedząc do czego dążysz,lubisz działać nie tylko indywidualnie, ale też zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele.Mile widziane, jeśli będziesz mieć:umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych,prawo jazdy kat. B.Twoje zadania w tej roli:Pozyskiwanie klientów poprzez zagajenia oraz oferowanie dostępnych w Strefie Santander produktów i usługAktywna sprzedaż produktów i usług bankowych zgodnie z potrzebami klienta, kontakt telefoniczny z klientemZapewnienie klientowi najwyższej jakości obsługi i oferowanych usług oraz pozytywnych doświadczeń zgodnie ze strategią bankuDigitalizacja – edukacja klienta w zakresie zdalnej bankowości, w szczególności aplikacji mobilnej, internetowej oraz cyberbezpieczeństwa, a także wykorzystanie kanałów zdalnych do obsługi klientaRealizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie na atrakcyjnym poziomieNa bank zadbamy dla Ciebie o:umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),pracę stacjonarną w Oddziale (lokalizacja na początku oferty),ubezpieczenie na życie,prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych,system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary,możliwość udziału w wolontariacie,dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci),benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala,program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku.Jak wygląda wdrożenie i rozwój?Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy.Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i wejdziesz do systemu premiowego.Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania.Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe.Dołącz do nas w 3 krokach:
  • wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu,
  • spotkaj się z rekruterem i menadżerem,
  • pracuj z nami w naszym Zespole!
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. sprzedaży (branża motoryzacyjna)

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 13 dni temu
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Zaklad Wodociagow i Kanalizacji Sp. z o.o.

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    W Szczecinie, przy ulicy M. Golisza, znajduje się siedziba Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, instytucji odpowiedzialnej za zapewnienie mieszkańcom dostępu do czystej wody oraz efek…
    • 21 dni temu
  • SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    Numer oferty: StPr/25/1452 Obowiązki: Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia o naborze nr BS/7/2025 dostępne są na stronie BIP pod linkiem: https://wfos.szczecin.pl/bip/?n…
    • 20 godzin temu