
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i administracji
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Wsparcie administracyjne działu handlowego współpracującego z jednostkami handlu
- Wprowadzanie danych klientów do systemu CRM oraz do systemów ERP/informatycznych
- Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klienta
- Weryfikacja i procedowanie umów z klientami i podwykonawcami
- Zapewnienie kompleksowej obsługi posprzedażowej
- Rozliczenia z klientami, w tym weryfikacja faktur
- Archiwizowanie dokumentów i wprowadzanie ich do systemów informatycznych
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy administracyjnej, operacyjnej lub w obsłudze klienta
- Dobra znajomość pakiet MS Office
- Dyspozycyjność do rozpoczęcia pracy w perspektywie 2 tygodni
- Wysoka komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji
- Praca dla uznanej firmy, będącej operatorem systemu kaucyjnego
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Szansa na rozwój oraz poszerzanie kompetencji
- Szeroki pakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sieci fitness)
- Możliwość udziału w szkoleniach związanych z tematami ochrony środowiska
- Praca w przyjaznym i otwartym środowisku