
DORADCA KLIENTA
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- obsługa klientów w urzędzie pocztowym,
- sprzedaż usług i produktów oferowanych przez Pocztę Polską,
- rejestracja operacji w systemach informatycznych,
- sporządzanie/prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych zadań.
- masz wykształcenie minimum średnie,
- potrafisz obsługiwać komputer (w tym MS Office),
- jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z klientem,
- jesteś odpowiedzialny/a i dokładny/a.
- doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
pierwszych trzech miesięcy pracyatrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życiedofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnychdostęp do platformy językowejpożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowejkartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowekarty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowychZainteresowała Cię oferta? Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!