inspektor wojewódzki

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • sprawuje nadzór nad realizacją przez samorząd gminny, powiatowy i województwa z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej oraz Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej
  • kontroluje realizację zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej oraz Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla osób doznających przemocy domowej, urzędy gminy, starostwa powiatowe i urząd marszałkowski oraz przez podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej
  • monitoruje zjawisko przemocy domowej na terenie województwa dolnośląskiego
  • prowadzi postepowania administracyjne w I instancji w sprawie wymierzania kar pieniężnych za niezrealizowanie zaleceń pokontrolnych
  • przygotowuje projekt rozstrzygnięcia w przedmiocie wniosku członka grupy diagnostyczno-pomocowej
  • rozpatruje skargi i wnioski w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe tytuł zawodowy magistra na kierunku: prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne, polityka społeczna, nauki o rodzinie lub innym, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej lub zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin albo specjalizację II stopnia w zawodzie pracownik socjalny ze specjalnością „praca socjalna z osobą i rodziną z problemem przemocy”
  • znajomość ustawy z dnia 29 lipca 2005 o przeciwdziałania przemocy domowej wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
  • komunikatywność - poziom przeciętny
  • umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w korpusie służby cywilnej w oparciu o umowę o pracę,
  • dodatek comiesięczny za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka” oraz dodatki świąteczne,
  • nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy,
  • ruchomy czas pracy,
  • perspektywę rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
  • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku i zajęć sportowych dla pracowników oraz ich dzieci,wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, pożyczki na cele mieszkaniowe z ZFŚS
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • dofinansowanie do zakupu okularów
  • siedziba Urzędu znajduje się w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowych
  • dla osób dojeżdżających do pracy na rowerach oferujemy stojaki na rowery
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy
  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd,
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax),
  • Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:- ocena wiedzy merytorycznej - wynik zaliczenia 60%- weryfikacja wymaganych kompetencji:
  • umijętność organizacji pracy - poziom przeciętny
  • komunikatywność - poziom przeciętny
  • umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • inspektor

    • Wrocław, dolnośląskie
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej i poczt…
    • 4 godziny temu
  • starszy inspektor

    • Wrocław, dolnośląskie
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor do spraw redagowania Dziennika Urzędowego Wojewódz…
    • 4 dni temu
  • inspektor wojewódzki

    • Wrocław, dolnośląskie
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor wojewódzki do spraw kontroli w zakresie wspierania rodziny…
    • 8 dni temu