
Administrator Baz Danych
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- administrujesz bankowymi bazami Oracle oraz środowiskami preprodukcyjnymi, testowymi i developerskimi,
- monitorujesz, analizujesz i nadzorujesz dostępność oraz wydajność baz danych,
- realizujesz usługi informatyczne dla jednostek biznesowych banku w zakresie dostępu do baz danych,
- rozwiązujesz problemy/incydenty zgłaszane przez jednostki banku,
- prowadzisz dokumentację oraz współpracujesz z dostawcami oprogramowania w zakresie obsługi błędów i problemów eksploatacyjnych na bazach Oracle,
- bierzesz udział w pracach zespołów projektowych wdrażających usługi IT,
- wdrażasz nowe technologie,
- realizujesz swoje zadania w dwutygodniowych sprintach.
- zapewnieniu dostępności naszych platform 24/7,
- podążaniu za cyklem rozwojowym baz Oracle (podnoszenie do wyższych wersji),
- profesjonalnej współpracy międzyzespołowej w rozwiązywaniu pojawiających się problemów.
- znajomość technologii: Oracle, PLSQL, Unix, Linux, Jenkins,
- umiejętności analityczne w zakresie rozwiązywania problemów w aplikacjach korzystających z baz danych,
- chęć do pracy w zespole, kreatywność, samodzielność,
- otwartość, komunikatywność,
- zdolność szybkiego uczenia się,
- sumienność w realizacji powierzonych zadań,
- umiejętność bezstresowej pracy w trybie "zwinnym" w warunkach zmiennych priorytetów,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną pracę z dokumentacją techniczną.
- umowę o współpracy (B2B),
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring.
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku,
- miejsce, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- możliwość wykonywania zadań zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- współpracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
- umowę o współpracy (B2B),
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring.
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku,
- miejsce, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- możliwość wykonywania zadań zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- współpracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.