
Customer Experience Specialist - telefoniczna obsługa klienta
- Łódź, łódzkie
- 6 000-7 199 PLN miesięcznie
- Stała
- Pełny etat
- Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami
- Weryfikacja podstawowych informacji i przedstawienie oferty firmy
- Wprowadzanie danych do systemu CRM
- Współpraca z działem sprzedaży i administracji
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w rozmowach z klientami
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów
- Komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
- Umiejętność obsługi komputera oraz pracy pod presją czasu
- Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu zadań
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub call centre
- Znajomość pakietu MS Office
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz negocjacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Odpowiedzialność, dokładność, terminowość, zaangażowanie
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość realnego wpływu na rozwój procesów i satysfakcję klientów.
- Umowę o pracę na pełen etat
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
- Lokalizacja pracy- Łódź, centrum okolice Manufaktury